Tung/træt mave, uge 28

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej alle! 

I dag er min mave bare SÅ tung. Det hjælper lidt at omfavne den forneden og dermed "bære" tyngden med hænderne.

Det er som om den hele tiden selv spænder op og dermed gør mine mavemuskler/livmoder træt! Når jeg puster ud og prøver at slappe af hjælper det, men hurtigt kommer den spændte og trætte følelse tilbage! 

Den er sådan lidt små-øm, som et blåt mærke...

Er der andre der også har trætte og tunge babyhuler? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2017

Baby2017

Anonym skriver:

Hej alle! 

I dag er min mave bare SÅ tung. Det hjælper lidt at omfavne den forneden og dermed "bære" tyngden med hænderne.

Det er som om den hele tiden selv spænder op og dermed gør mine mavemuskler/livmoder træt! Når jeg puster ud og prøver at slappe af hjælper det, men hurtigt kommer den spændte og trætte følelse tilbage! 

Den er sådan lidt små-øm, som et blåt mærke...

Er der andre der også har trætte og tunge babyhuler? 

Min er ihvertfald tung. 

Det du beskriver som at det hele strammer op kunne godt lyde som plukveer.  Jeg lider selv meget af disse. For mig føles det som når man tager en mavebøjning og alle mavemuskler er spændte.  Varer gerne 1,30 sek.  Det kan godt tage pusten fra en og gøre det hele lidt mere irriteret 

Anmeld Citér

18. januar 2017

Anonym trådstarter

Baby2017 skriver:

Min er ihvertfald tung. 

Det du beskriver som at det hele strammer op kunne godt lyde som plukveer.  Jeg lider selv meget af disse. For mig føles det som når man tager en mavebøjning og alle mavemuskler er spændte.  Varer gerne 1,30 sek.  Det kan godt tage pusten fra en og gøre det hele lidt mere irriteret 

Ja, det er også sådan det føles her. Gud... anede ikke det var plukveer  Troede de var vildere og var mere ubehagelige 

Anmeld Citér

18. januar 2017

Baby2017

Anonym skriver:

Ja, det er også sådan det føles her. Gud... anede ikke det var plukveer  Troede de var vildere og var mere ubehagelige 

Plukveer skal ikke gøre ondt,  så så længe de ikke gør det er det helt normalt.  Dog skal de heller ikke komme regelmæssige. 

Jeg var virkelig også meget i tvivl i starten,  men når jeg så fik den følelse lagde jeg mig på ryggen og mærkede med hænderne og kunne mærke at maven var blevet stenhård

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.