Hjælp mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. januar 2017

Anonym trådstarter

Hejsa

jeg er virkelig forvirret. Vi prøver på graviditet. Havde ægløsning mellem 4-8 januar. Har jag og niv i underlivet lige over skambenet. Tester negativ idag på graviditet, ved også det er for tidligt da jeg venter mens den 22-24 januar. Men tester så idag positiv på ægløsning.. hvad sker de her? Hjææææælp 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2017

Cassandra

Anonym skriver:

Hejsa

jeg er virkelig forvirret. Vi prøver på graviditet. Havde ægløsning mellem 4-8 januar. Har jag og niv i underlivet lige over skambenet. Tester negativ idag på graviditet, ved også det er for tidligt da jeg venter mens den 22-24 januar. Men tester så idag positiv på ægløsning.. hvad sker de her? Hjææææælp 

Er det ikke noget med at en ægløsnings teststregen  skal være lige så stærk i farven som kontrolstregen eller endnu mere stærk i farven - synes ikke den er lige så stærk i farven!? 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Anonym

Det kan ske, at du har to ægløsninger i samme cyklus, men jeg synes ikke, at ægløsningstesten ser positiv ud, da teststregen i mine øjne er svagere end kontrolstregen.

Det kan dog aldrig skade med en ekstra tur under dynen, hvis du har ægløsning nu. 

Krydser fingre for, at du snart får bid!

Anmeld Citér

17. januar 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Graviditet kan også give udslag på ÆL teste. 

Tag en ny g test om et par dage.

Anmeld Citér

17. januar 2017

FHR

Anonym skriver:

Hejsa

Din ÆL test til højre er negativ 

Anmeld Citér

16. februar 2017

bardur55

FHR skriver:

Din ÆL test til højre er negativ 

så du mangler en donor?

Anmeld Citér

16. februar 2017

Anonym

Din ægløsningstest er 110 procent negativ. Teststregen skal være MINDST ligeså tydelig (og oftest tydeligere) end kontrolstregen, og det erein altså slet ikke.

Vent til du er gået over den sidste dag du forventer mens, da det først er den dag du kan regne med at være gået over tid, og er mens ikke kommet, så test der.

Anmeld Citér

17. februar 2017

Anonym

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.