Han børster ikke sine tænder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.037 visninger
6 svar
10 synes godt om
17. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej alle.

Jeg har en kæreste som jeg synes er perfekt for mig. Vi bor 1.5 time fra hinanden men det forhindrer os ikke. Han er skøn og vi skændes aldrig. Vi har dog kun været sammen i 6 måneder ca.

Jeg har fundet ud af at han ikke børster sine tænder om morgenen ! Og jeg tror kun han gør det nogle gange om aftenen. Jeg selv går op i hygiejne og børster selvfølgelig altid tænder!! 

Jeg har så svært ved at fortælle ham at det går mig på og jeg ved ikke hvorfor. Vi kan ellers tale om alt sammen hvis der er noget men dette ved jeg ikke hvordan jeg skal få sagt. 

Jeg går ikke fra ham..

Har i oplevet det ? Stået i samme situation? Hvad ville i gøre og hvad skal jeg sige eller mere hvordan jeg skal sige det?

Han går ellers op i at gå i bad, bruger en lækker Deo og parfume og dufte godt.

Tak på forhånd . Knus og god dag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2017

Muhmi

Ej for søren, hvorfor skulle du da også gå fra ham over så banal en ting? Han er jo voksen, så han styrer jo selv hans mundhygiejne
Men hey, det er ikke det værste, han kunne jo SLET ikke børste tænder, men han børster dem immervæk en gang imellem

Tænker at det kommer af sig selv når du ikke kan holde ud at dufte/lugte til hans ånde, så får du jo pludselig sagt det til ham

Anmeld Citér

17. januar 2017

LeneKE

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg har en kæreste som jeg synes er perfekt for mig. Vi bor 1.5 time fra hinanden men det forhindrer os ikke. Han er skøn og vi skændes aldrig. Vi har dog kun været sammen i 6 måneder ca.

Jeg har fundet ud af at han ikke børster sine tænder om morgenen ! Og jeg tror kun han gør det nogle gange om aftenen. Jeg selv går op i hygiejne og børster selvfølgelig altid tænder!! 

Jeg har så svært ved at fortælle ham at det går mig på og jeg ved ikke hvorfor. Vi kan ellers tale om alt sammen hvis der er noget men dette ved jeg ikke hvordan jeg skal få sagt. 

Jeg går ikke fra ham..

Har i oplevet det ? Stået i samme situation? Hvad ville i gøre og hvad skal jeg sige eller mere hvordan jeg skal sige det?

Altså min ex var heller ikke særlig god til at få børstet sine tænder - og han røg og drak kaffe, det var SÅ klamt! I starten tænkte jeg ikke så meget over det, nyforelsket og det, men til sidst kunne jeg SLET IKKE have det! Jeg kunne slet ikke magte tanken om at skulle kysse ham Jeg prøvede at købe sådan noget mundskyld til ham og højlydt gøre opmærksom på at jeg lige skulle have børstet tænder inden jeg skulle afsted eller inden vi gik i seng, men det prellede totalt af... Ville da ønske at jeg havde haft nosser til at sige noget, men jeg kunne bare ikke...

Så altså, mit råd er: SIG DET TIL HAM! Det er ligemeget for dig nu, men er det også det om 3 år?

Anmeld Citér

17. januar 2017

Babilooo

Tja.... jeg ville spørge...? Hvorfor børster du ikke tænder om morgenen. 

Det er MEGET værre at påpege om et år eller to end nu. 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg går ikke fra ham..

Jeg synes godt du kan påpege det ret ...ligetil men pakket ind på en humoristisk måde...feks hvis han kysser dig farvel...slå ud med hånden og sig..puha du har da vist glemt tandbørstningen her til morgen. Altså vi andre har også morgenånde, men måske forstår han hentydningen.

Vil give en anden ret...om 3 år vil du ikke elske det. 

Anmeld Citér

17. januar 2017

L-mor

Jeg ville ikke belæreham om korrekt hygiejne, men sige nogle gange, når han ville kysse mig: 'uh, jeg vil gernehave et kys, men du har lidt dårlige ånde' eller 'skal vi ikke vente til efter vi har børstet tænder', osv. 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Lykkelig-Kvinde

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg går ikke fra ham..

Min nuværende kæreste børster ikke tænder om morgenen og min x børstet sjældent tænder overhoved.. jeg syndes det er virkelig svært at sige sådan noget til personen, børster selv tænder 2 gange om dagen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.