Anbefal en fertilitets klinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. januar 2017

Solstråle90

Hejsa  

så har jeg været til lægen idag som har lavet en digital henvisning så vi kan komme videre. 

Vi har nu prøvet i 10 mdr og de sidste 5 mdr hvor vi har brugt æl test har jeg ikke testet positivt plus mine cyklusser er ca 40-55 dage . 

Har en søster og mor med pcos og selv tegn på det - med for højt mandligt hormon og "vindrue" klaser på ægstokkene. 

Har hørt godt om både Copenhagen fertility center og også om Trianglen.  

Hvad kan i anbefale ? Og gerne hvorfor ☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2017

Solstråle90

Slet ingen ?

Anmeld Citér

18. januar 2017

Louisevilhababy

Hej 

vi har ikke erfaring en fertelitetsklinik, men derimod en gynækolog med speciale i barnløshed - er det en almindelig henvisning i har? 

Min oplevelse ved stedet er trygt, det er en fertelitets sygeplejerske fra Rigshospitalet som nu arbejder der! Hub starter med undersøgelserne og underminering med æggeløsningsprøjte, og hvis ikke hun kan hjælpe bliver vi sendt videre til reagensglas .. hvilket jeg slet ikke regner med vi gør 

Vi overvejede slet ikke en klinik, så har slet ikke tænkt over måske en forskel på oplevelsen osv.?! 

Håber det kan hjælpe, hvis du er interesseret i navnet på gynækologen så sig til! 

/Louise 

Anmeld Citér

18. januar 2017

(august)

Vi har brugt Trianglen til akupunktur ifbm behandling og vi var enige om hvis vi skulle i det private skulle det være på Trianglen. 

Anmeld Citér

18. januar 2017

ESV

Vi fik hjælp af gynækolog Henrik skensved og hans fantastiske jordemor Lise i Hillerød da vi skulle have nummer 2 dem kan jeg klart anbefale 

Anmeld Citér

20. januar 2017

Anonym

Hej

jeg har gået på Trianglen, hvor jeg er blevet insemineret 6 gange, uden held, og derefter gik jeg videre til IVF på Copenhagen Fertility Center for at få et skift efter så mange negative forsøg på Trianglen. Jeg blev gravid i første IVF forsøg på CFC med den korte behandling. Jeg kan klart anbefale CFC. Atmosfæren er lidt mere upersonlig end på Trianglen, men de er virkelig kompetente og effektive. Tag evt ind og mærk stemningen på de forskellige steder og tal med personalet. Forsamtale er gratis så vidt jeg husker  

Hilsen Trille

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.