36+0 - og kan bare ikke mere nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
3 svar
2 synes godt om
17. januar 2017

Anonym trådstarter

Jeg trænger simpelthen til at komme af med alle mine frustationer... 

Jeg er i dag 36+0 og jeg føler bare slet ikke at jeg kan mere, jeg har så sindssygt mange smerter som de ikke kan finde årsagen til, jeg kan ikke sove overhovedet og jeg føler egentlig bare at min krop er ved at give langsomt op.

Jeg har de sidste par uger aller højest fået 10 timers søvn i ugen, og nu kan jeg bare ikke mere, jeg føler slet ikke at jeg kan hænge sammen... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2017

Miti's mama

Jeg har haft det paa samme måde den sidste måned, men alligevel er jeg nået til 38 uger. Du kan godt  Hold målet for øjet!

Anmeld Citér

17. januar 2017

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Jeg har haft det paa samme måde den sidste måned, men alligevel er jeg nået til 38 uger. Du kan godt  Hold målet for øjet!

Jeg håber også hun bliver derinde et godt stykke tid endnu og vokser sig stor og stærk - men for pokker hvor er jeg bare død... ville næsten ønske at de ville ligge mig i koma  jeg føler virkelig ikke jeg lever, men samtidig er jeg ikke i tvivl om at jeg lever med alle de smerter

Anmeld Citér

18. januar 2017

Anonym8200

Anonym skriver:

Jeg trænger simpelthen til at komme af med alle mine frustationer... 

Jeg er i dag 36+0 og jeg føler bare slet ikke at jeg kan mere, jeg har så sindssygt mange smerter som de ikke kan finde årsagen til, jeg kan ikke sove overhovedet og jeg føler egentlig bare at min krop er ved at give langsomt op.

Jeg har de sidste par uger aller højest fået 10 timers søvn i ugen, og nu kan jeg bare ikke mere, jeg føler slet ikke at jeg kan hænge sammen... 

Sådan havde jeg det også, nu erken så nået til 41+3 desværre og skal til igangsættelsesundersøgelse imorgen..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.