Anonym skriver:
Jeg har valgt anonymitet da graviditeten er hemmelig - offentliggørelsen sker efter NF i næste uge 
Jeg er i uge 11 og har gennem de sidste uger fået tiltagende smerter i underlivet. Smerterne gør, at jeg ikke kan sidde og når det er værst får jeg også ondt i lænden og ryggen. I uge 9 blev jeg testet for blærebetændelse, fordi jeg troede det var det, men blev testet negativ.
Jeg er gravid for anden gang. Under første graviditet havde jeg ikke smerter som nu, ikke før til slut hvor jeg havde taget 20 kg på og var gået over tid - så det var vel forventelig.
Hvad tænker I? Skal jeg kontakte lægen eller? Hvad gjorde I? Gode fif?
Lige nu synes jeg det er lidt uoverskueligt. Specielt fordi jeg i mit arbejde primært arbejder ved computer. Jeg har en del møder både på mit kontor og hvor jeg kører korte og lange ture i bilen til og fra, så sidder ret meget ned i løbet af dagen.
Alle gode råd modtages med kyshånd!
Det lyder næsten som om jeg har skrevet dit oplæg, jeg er dog lidt længere i min graviditet.
Jeg har arbejde på en facade fabrik hvor der er mange tunge løft, men på grund af opkast fortalte jeg ret hurtigt at jeg ventede mig, omkring 8 uger. Jeg blev flyttet over på en anden linje for at skåne mig (plus tættere på et toilet) men efter 6 timer på arbejde så havde jeg svært ved at hænge sammen og jeg gik som en der havde skidt i bukserne, på grund af bækkensmerter. Jeg blev derfor ret hurtigt sygemeldt (ikke med min gode vilje) til at starte med ,1 måned i håb om forbedring, men min læge ville ikke give mig lov til at komme tilbage før jeg har født.
Min jordemoder var dog en fantastisk hjælp da hun anbefalede at jeg skulle prøve akupunktur. Først var jeg en del skeptisk men også nysgerrig, så jeg tog afsted. På selve dagen for første behandling, var jeg nær aldrig kommet ud af sengen og afsted, på grund af smerter, men efter 20 minutter med de små bæster i (har det ikke så godt med nåle) så kunne jeg næsten danse derfra, havde slet ingen smerter da jeg gik igen.
Man skal stadig passer på sig selv, man bliver ikke kureret, men det har gavnet helt vildt på mit bækken at få de nåle i en gang imellem.
Håber min "roman" kan hjælpe dig lidt.