Hvad gør i når bukserne strammer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.419 visninger
8 svar
3 synes godt om
16. januar 2017

Lykkelig-Kvinde

jeg er kun 6+ 5 eller sådan noget og flere af mine bukser strammer allerede, jeg har ikke nogle baby bule endnu, men får meget hurtigt ubehag af fx bukser 

jeg syndes det er alt for tideligt med graviditets bukser, men skal jeg så ud og købe nye jogging bukser ? 

Hvad har i andre gjordt ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Lykkelig-Kvinde skriver:

jeg er kun 6+ 5 eller sådan noget og flere af mine bukser strammer allerede, jeg har ikke nogle baby bule endnu, men får meget hurtigt ubehag af fx bukser 

jeg syndes det er alt for tideligt med graviditets bukser, men skal jeg så ud og købe nye jogging bukser ? 

Leggins eller strømpebukser! Jeg kunne ikke klare at have almindelige bukser på i starten af min graviditet så jeg gik rigtig meget i kjoler

Anmeld Citér

16. januar 2017

AnoMom

Lykkelig-Kvinde skriver:

Jeg havde cowboy bukser (går ikk i andet) men lukkede ikke knappen. Satte i stedet en elastik gennem knaphullet og så rundt om knappen så var bukserne stadig lukkede men kunne give sig mere når jeg satte mig ned :-)

Anmeld Citér

16. januar 2017

Lykkelig-Kvinde

Er ik til kjoler men smart med elastikken 

Anmeld Citér

17. januar 2017

MiniMe2005

Jeg gik i kjole og nederdel, men hvis det ikke lige er sagen, kan du prøve med jeggins. Jeg er normalt ikke til dem, men de har været ret gode her efter fødslen, hvor maven ikke er blevet helt flad endnu. Ret behageligt i forhold til normale jeans.

Og så graviditetsbukser... Jeg prøvede også at trække den og holdt ud til nf, men altså, jeg kunne snildt have brugt nogen i uge 8 pga oppustethed.

Anmeld Citér

17. januar 2017

Pianisten

Jeg måtte også skifte alle mine bukser ud med leggings da jeg var omkring 8+0 - for det var (/er) simpelthen for ubehageligt at noget strammer og trykker på livmoderen. Jeg dykkede i Zalandos ventetøj og købte en ordentlig stak ventekjoler samt leggings og strømpebukser i H&M, så jeg snildt kan klare mig uden bukser

Anmeld Citér

17. januar 2017

Lykkelig-Kvinde

Okay tak for jeres svar 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Kitkat89

Jeg købte ventebukser da jeg var omkring 7. uge, da jeg simpelthen ikke kunne være i nogle af mine pæne bukser. Jeg går altid i træningsbukser, men dem kan jeg ikke have på hvis jeg skal ud at spise 

Anmeld Citér

18. januar 2017

Anonym8200

Lykkelig-Kvinde skriver:

Gummi elastikken var min bedste ven :-) men der var jeg nu også 18 uger henne da bukserne begyndte at stramme lidt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.