Positive tests

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2017

FHR

Nel skriver:

Det er helt normalt at lægen ikke tester dig når du selv kan teste positiv. Tests viser ikke falsk positiv, den kan kun vise falsk negativ. Og når du endda har flere positive så er den god nok

Det er mere normalt at lægen tester dig med blodprøve, hvis der er mistanke om graviditet, men at det ikke viser sig på graviditetstest.

Da jeg fik to positive tests ringede jeg til min læge og fik en tid til når jeg var 8 uger henne. Der var ikke noget forløb inden

En graviditets test kan sagtens vise falsk positiv

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2017

Saby

FHR skriver:

Også 4 test?

Anmeld Citér

16. januar 2017

FHR

Saby skriver:

Også 4 test?

Hej saby

altså jeg ville helt sikkert mene, at du er gravid med 4 positive tests  og tillykke 

men der blev skrevet at en g test, ikke kan vise falsk positiv, og det er ikke rigtig 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Saby

FHR skriver:

Hej saby

altså jeg ville helt sikkert mene, at du er gravid med 4 positive tests  og tillykke 

men der blev skrevet at en g test, ikke kan vise falsk positiv, og det er ikke rigtig 

Okay, ja jeg ved jo ikke noget om det  men tak 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Nel

FHR skriver:

Ah okay, min fejl så. Jeg har altid hørt at det var næsten umuligt at de skulle måle falsk positivt, fordi de kun reagerer på graviditetshormonet. Men godt at vide

Anmeld Citér

17. januar 2017

Pianisten

Jeg blev heller ikke testet hos lægen, for som de andre skriver, så er det samme test som du bruger hjemme - så om du eller lægen gør det, er fuldstændigt ligegyldigt. Jeg ringede også bare og sagde at jeg havde testet positiv på 3 forskellige mærker, og så sagde hun fint, og gav mig en tid til det obligatoriske lægebesøg i uge 8. 

Det er først hvis du ikke aner hvor langt du er henne/har uforklarlige blødninger mens du tester positiv eller lignende at de vil se dig med det samme  

Anmeld Citér

17. januar 2017

Saby

Pianisten skriver:

Jeg blev heller ikke testet hos lægen, for som de andre skriver, så er det samme test som du bruger hjemme - så om du eller lægen gør det, er fuldstændigt ligegyldigt. Jeg ringede også bare og sagde at jeg havde testet positiv på 3 forskellige mærker, og så sagde hun fint, og gav mig en tid til det obligatoriske lægebesøg i uge 8. 

Det er først hvis du ikke aner hvor langt du er henne/har uforklarlige blødninger mens du tester positiv eller lignende at de vil se dig med det samme  

Okay, jamen jeg har så brugt samme mærke på test hver gang, har i alt testet poditiv 4 gange. 

Anmeld Citér

17. januar 2017

Saby

Nel skriver:

Ah okay, min fejl så. Jeg har altid hørt at det var næsten umuligt at de skulle måle falsk positivt, fordi de kun reagerer på graviditetshormonet. Men godt at vide

Det undrer egentlig også mig, eftersom lægen siger den er god nok så snart der var et lille strejf af to streger. Men når man tester positiv 4 gange og stadig ikke har fået menstruation, satser jeg da også på den er god nok. Tænkte bare det var normalt at få det bekræftet hos lægen.

Anmeld Citér

17. januar 2017

Pianisten

Saby skriver:

Okay, jamen jeg har så brugt samme mærke på test hver gang, har i alt testet poditiv 4 gange. 

Men en positiv test er en positiv test, og især hvis du har lavet dem 4 gange

Anmeld Citér

20. januar 2017

mortilk

Hej med jer. 

Jeg er helt ny herinde, men er nødt til lige at spørge jer til råds.. jeg havde forventet mens d. 15/1. Ingen tegn på mens endnu.. 

jeg har testet negativ siden d. 15/1 MEN i dag har jeg en ultra svag streg.. Hvad tror i? Skyggestreg eller en rigtig streg? :-O 

på forhånd tak! 

Kh

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.