Fortvivlet, gravid? Scanning af æggestok? Andre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
4 svar
3 synes godt om
16. januar 2017

crish89

Min egen læge tjekkede mig ikke for graviditet da jeg kom derop som aftalt. Vi snakkede kun og hun mente ik der er noget.

kontakter en af de andre læger, som siger han bestemt mener jeg kan være gravid trods negativ urinprøve ved lægen. Så jeg skal få en tid og bede om underlivsundersøgelse, da jeg samtidig pletbløder efter samleje og hårdt fysisk aktivitet. Tænker yes så må jeg da få et svar, meen igen kommer jeg op til lægen, og fortæller hvordan jeg har det og om symptomer med mere, igen er denne læges eneste svar, at jeg jo har pco og det er det der driller kroppen, hun siger " jeg behøver ikke engang tjekke dig, jeg er uddannet gynækolog og ved hvad pco kan gøre". Så hun taget i stedet blodprøver for blodsukker og stopdskifte og sender henvisning til gynækolog til scanning af æggestokke, for at se hvor slemt min pco er.

Nu står jeg så tilbage og kan risikere at være 11+5 idag ca, stadig uden svar og læger der ik vil undersøge mig nærmere.

Ligner snart en i 20 måned og lider nu af hård mave, kvalen og ingen appetit. Samtidig med min bryster er ømme og blodåre helt tydelige på hele brystkassen og brysterne er vokset.

Er der nogen herinde der har prøvet at få scannet æggestokke og som ved om man bliver scannet almindeligt først og om de evt vil kunne se graviditet der?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2017

jegsmiler

Har ikke prøvet noget af det og har ikke pco, men tænker lidt hvorfor du ikke betaler dig fra en scanning på en privat klinik? Så får du da vished omkring graviditet? 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Abracadabra

Når man får scannet æggestokke, får man helt sikkert også scanner sin livmoder - de ligger så tæt, at det slet ikke kan undgås. 

Anmeld Citér

16. januar 2017

crish89

jegsmiler skriver:

Har ikke prøvet noget af det og har ikke pco, men tænker lidt hvorfor du ikke betaler dig fra en scanning på en privat klinik? Så får du da vished omkring graviditet? 

vi er lige flyttet så har været lidt presset økonomisk, derfor jeg ikke har bestilt tid endnu, og regnede med lægen tog mig seriøst og ville undersøge mig nærmere. men vil hellere end gerne scannes.

Anmeld Citér

16. januar 2017

crish89

Abracadabra skriver:

Når man får scannet æggestokke, får man helt sikkert også scanner sin livmoder - de ligger så tæt, at det slet ikke kan undgås. 

var også lidt min tanke, men ville lige hører om det var rigtig, eller om andre havde prøvet det sammen.. håber på vished der.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.