30 års fødselsdag, hvilken slags fest....????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
3 svar
2 synes godt om
16. januar 2017

Enirt

Hej derude

Jeg bliver 30 til juni, og kan ikke rigtig finde ud af hvilken slags fest jeg skal holde. Vil gerne holde en stor fest med både familie og venner. så nok ca. en 50-60 mennekser inkl. børn

Har tænkt på at holde fester over hele dagen, så man startede med noget kagebord og så kom de der gerne ville være der om eftermiddagen. Så kunne man spille nogle udendørsspil og så noget buffet om aftenen og så kender jeg en DJ der kan komme og spille

Hvordan holdt i eller vil i holde jeg 30 års fødselsdag?? Kom rigtig gerne med input

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2017

Bebsen

Enirt skriver:

Hej derude

Jeg bliver 30 til juni, og kan ikke rigtig finde ud af hvilken slags fest jeg skal holde. Vil gerne holde en stor fest med både familie og venner. så nok ca. en 50-60 mennekser inkl. børn

Har tænkt på at holde fester over hele dagen, så man startede med noget kagebord og så kom de der gerne ville være der om eftermiddagen. Så kunne man spille nogle udendørsspil og så noget buffet om aftenen og så kender jeg en DJ der kan komme og spille

Hvordan holdt i eller vil i holde jeg 30 års fødselsdag?? Kom rigtig gerne med input

Jeg holdte ikke 30'års fødselsdag, men syns din ide lyder rigtigt hyggelig - og så er der noget for alle 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Sandie07

Jeg synes din ide er rigtig god. Lidt ligesom til Zafirs 30 års, mht til afslappetheden og rækkefølgen med kage og kaffe først, og så senere aftensmad og dansegulv :-)

Sådan lidt åbenthus agtigt, hvor man kan komme når det passer den enkelte, der så bare skal melde ind om de kommer til kaffe eller først senere, så du ved hvor meget/lidt der skal handles ind.

Så er der også plads til både store og små, uden problemer :-)

Anmeld Citér

16. januar 2017

Miti's mama

Jeg tog i Knuthenborg med familien   er ikke så meget til fødselsdag selv. Men det lyder som en rigtig hyggelig dag du har planlagt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.