En dejlig fødselsdagsfest for Emma.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. oktober 2009

Bondepigen

Ja, så fik vi i lørdags holdt en rigtig hyggelig fødselsdag for Emma.  Min mor, de fleste af mine søskende, mænd og koner kom...og min brors børn. Inviterede kun de yngste med, for jeg har 19 nevøer og niecer...

Min far var ikke med, fordi vi har en ret farlig trappe, som han ikke tør gå op af (han døjer med balancen).

Emma nød opmærksomheden, de gode gaver og fødselsdags sangen. Vi var 14 i alt, og jeg havde bagt masser af boller og lavet 3 lagkager. En af mine søstre havde været så sød, at lave en kagemand. Og så havde jeg pumpet balloner op til den store guldmedalje. Det skulle jo være en rigtig fødselsdag... Det eneste der manglede var den varme kakao og den røde sodavand. Overvejede faktisk at vi skulle have det, men synes det nok blev for meget.

Jeg havde da osse lavet alt for meget, så om aftenen tog min mor og jeg forbi to af mine onkler, som begge bor alene, med boller og lagkage. De blev SÅ glade for at jeg tænkte på dem. Dejligt man kan glæde nogen med en lille overraskelse. 

Dagen efter (i går) tog vi ned til en af  mine søstre og svogre. Ove og min svoger tog ud og spillede golf, mens vi andre hyggede derhjemme, og lavede lækker aftensmad til de kom tilbage igen. 

Og Emma hyggede sig bare helt vildt og GAD simpelthen ikke sove. Hun hyggede sig alt for meget, men hun var ikke på noget tidspunkt pylret... (er lidt stolt over min rare datter )

Smider lige et billede af den fine kage og den grimme kage, som slet ikke blev som den skulle, da jeg droppede det, fordi jeg var i tidsnød... Den sidste kage tog jeg ikke noget billede af, for den var bare dækket af flødeskum. Og så selvfølgelig af den kagemand min søster havde lavet.

Den grønne er chokoladebunde, limecreme og skildpaddecreme. Den røde er junglekage bunde limecreme og skumbanancreme. Den sidste var med limecreme og yankiebar creme... Uhm.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

Jules

Hvor skønt at hører at i havde en hyggelig fødselsdag
- Og dejligt at du tænker på dine onkler også

Åh jeg blir helt sulten af at se på de lækre kage...Mums

Anmeld

5. oktober 2009

anna-jonas

Hold da helt op, hvor ser de prof. ud de kager........................gid jeg var så kreativ.
Tillykke med Emma-musen...........................allerede 1 år, jeg synes jo at det var "i går" at du fødte.
Mette og Ida

Anmeld

5. oktober 2009

Bondepigen

Jules skriver:

Hvor skønt at hører at i havde en hyggelig fødselsdag
- Og dejligt at du tænker på dine onkler også

Åh jeg blir helt sulten af at se på de lækre kage...Mums

De smagte osse godt, men fy da... jeg har fået kage nok for noget tid  nu....

Anmeld

5. oktober 2009

Bondepigen

Anna-jonas skriver:

Hold da helt op, hvor ser de prof. ud de kager........................gid jeg var så kreativ.
Tillykke med Emma-musen...........................allerede 1 år, jeg synes jo at det var "i går" at du fødte.
Mette og Ida

Tak

Ja, jeg synes selv det føles som var det i går. Hvor blev tiden lige af? Den går godt nok alt for hurtigt, når man har sådan nogle små nogen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.