homon sprøjte og ændring af ens cyklus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. januar 2017

Louisevilhababy

Hej de damer

Vi har været oppe og tjekket, hun ville starte med insemination tre gange ved hende... men min æggeløsning fald lige i nytåret, så hun havde ikke mulighed for at inseminere mig den 30/31 december, hvilket er forståeligt

Jeg fik derfor en sprøjte jeg skulle tage på 12 dagen, så skulle vi dyrke sex på 13, og 14 dagen (min cyklus er 28 dage) ... mit spørgsmål går på ens cyklus længde, efter sådan en hormon sprøjte - ændre den sig/nogen der har erfaring med at den ændre sig? 

Ellers god søndag til alle 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2017

C85

Louisevilhababy skriver:

Hej de damer

Vi har været oppe og tjekket, hun ville starte med insemination tre gange ved hende... men min æggeløsning fald lige i nytåret, så hun havde ikke mulighed for at inseminere mig den 30/31 december, hvilket er forståeligt

Jeg fik derfor en sprøjte jeg skulle tage på 12 dagen, så skulle vi dyrke sex på 13, og 14 dagen (min cyklus er 28 dage) ... mit spørgsmål går på ens cyklus længde, efter sådan en hormon sprøjte - ændre den sig/nogen der har erfaring med at den ændre sig? 

Ellers god søndag til alle 

Er det en ægløsningssprøjte du har fået?

Anmeld Citér

15. januar 2017

Louisevilhababy

Ja lige præcis :-) 

Anmeld Citér

15. januar 2017

C85

Louisevilhababy skriver:

Ja lige præcis :-) 

Jeg har ikke oplevet uregelmæssigheder i cyklusserne efter ægløsningssprøjterne og jeg har prøvet det 4 gange. 

Anmeld Citér

15. januar 2017

Louisevilhababy

Ok super tak for svar ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.