El selskaber hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. januar 2017

Anonym trådstarter

må det gamle el selskab godt lukke for strømmen når man er i et nyt el selskab ? Håber i kan hjælpe. Det er en indviklet historie men kort fortalt: er gået fra min eks for noget tid siden og der stammer den gamle strøm regning fra da jeg flyttet i eget hus skiftet jeg el selskab  og min Eks sagde han nok skulle sørge for den strøm regning har pt ik lige råd til betale den og de vil ikke indgå en betalings aftale.... da der åbentbart er sent en del rykkere ud uden min viden. Det står i mit navn men er sent til min gamle bopæl...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2017

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

må det gamle el selskab godt lukke for strømmen når man er i et nyt el selskab ? Håber i kan hjælpe. Det er en indviklet historie men kort fortalt: er gået fra min eks for noget tid siden og der stammer den gamle strøm regning fra da jeg flyttet i eget hus skiftet jeg el selskab  og min Eks sagde han nok skulle sørge for den strøm regning har pt ik lige råd til betale den og de vil ikke indgå en betalings aftale.... da der åbentbart er sent en del rykkere ud uden min viden. Det står i mit navn men er sent til min gamle bopæl...

Nej det gamle elselskab lukker ikke for strømmen hvor du bor nu. Men på den gamle adresse. Bor din ex der stadigvæk??

Anmeld Citér

15. januar 2017

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Nej det gamle elselskab lukker ikke for strømmen hvor du bor nu. Men på den gamle adresse. Bor din ex der stadigvæk??

Ja gør han men han har så os skiftet  kan de lukke strømmen der??

Anmeld Citér

15. januar 2017

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Ja gør han men han har så os skiftet  kan de lukke strømmen der??

Hvis han også har skiftet ved jeg ikke.... hvis han ikke havde skiftet kunne de godt lukke

Anmeld Citér

15. januar 2017

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Hvis han også har skiftet ved jeg ikke.... hvis han ikke havde skiftet kunne de godt lukke

Okay har bare diskuteret en del med ham da jeg. Synes det uansvarlig hvis strømmen bliver lukket da vi har børn sammen  og var inde læse om de nye regler der et trådt i kraft 1 april men blev jeg ikke klogere af...

Anmeld Citér

15. januar 2017

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

Okay har bare diskuteret en del med ham da jeg. Synes det uansvarlig hvis strømmen bliver lukket da vi har børn sammen  og var inde læse om de nye regler der et trådt i kraft 1 april men blev jeg ikke klogere af...

Anmeld Citér

16. januar 2017

Anonym trådstarter

Slet ingen ??

Anmeld Citér

16. januar 2017

esioul

Anonym skriver:

Hvorfor ringer du ikke og snakker med dem og forklarer det som det er?

Anmeld Citér

16. januar 2017

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Hvis i begge er i nye selskaber kan det gamle jo ikke lukke dem. Men hvor om alting er, så skylder i nogle penge og i skal sikkert regne med at komme i RKI og/eller blive kontaktet af fodgen. 

Det nye selskab....når de finder ud af at i allerede har en ubetalt regning ved et el selskab , så kan de kræve at I betaler forud, så de er sikker på at de får deres penge jo.

Derudover: skulle strømmen blive lukket, så har selskabet pligt til at underrette kommunen da der er børn i hjemmet.

Tag en snak med jeres bank eller noget familie og få den sag ud af verden med det samme.

Anmeld Citér

16. januar 2017

Anonym trådstarter

Tin skriver:

Hvis i begge er i nye selskaber kan det gamle jo ikke lukke dem. Men hvor om alting er, så skylder i nogle penge og i skal sikkert regne med at komme i RKI og/eller blive kontaktet af fodgen. 

Det nye selskab....når de finder ud af at i allerede har en ubetalt regning ved et el selskab , så kan de kræve at I betaler forud, så de er sikker på at de får deres penge jo.

Derudover: skulle strømmen blive lukket, så har selskabet pligt til at underrette kommunen da der er børn i hjemmet.

Tag en snak med jeres bank eller noget familie og få den sag ud af verden med det samme.

Ja jeg har tilbuddet selskabet og betale halvdelen her den 1 og den sidste halvdel her den næste første krydser finger for de vil det så det kan komme ud af verden. Det står jo desværre i mit navn så magter ikke kæmpe med min Eks om det..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.