Hvornår ville i teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej alle i skønne kvinder 

Min kæreste og jeg har prøvet på PB siden sidst i juli. De første 2 cyklusser kom som normalt, 3. cyklus udebliver mens, men bÅse 4. og 5. cyklus har der været præcis 30 dage i mellem (igen som den plejer). Nu er sagen så den, at jeg skulle have haft min mens i onsdags, men det eneste der så kom var noget brunligt udflåd (meget lidt), både onsdag og torsdag. Jeg har haft lidt mensesondt i maven, og ellers synes jeg ikke jeg har mens-symptomer, så nu kan jeg ikke lade være med at tænke om den er der 

Da min mens udeblev i 3. cyklus, troede jeg jo at jeg var gravid, og det var vildt frusterende at blive ved med at teste negativ på G teste, når så at menstruationen heller ikke kommer, helt ærligt enten eller  Jeg blev jo så også lettere skuffet, da mensen så kom et par uger efter (selvom jeg havde på fornemmelsen at den bare var forsinket)

Jeg kan ikke lade være med at gå og tænke om det måske er lykkedes at blive gravid denne gang, men jeg tør næsten heller ikke tage en test endnu af frygt for at den bare er forsinket igen.

Hvornår synes i jeg skal teste? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2017

BabyDrømme23

Anonym skriver:

Hej alle i skønne kvinder 

Min kæreste og jeg har prøvet på PB siden sidst i juli. De første 2 cyklusser kom som normalt, 3. cyklus udebliver mens, men bÅse 4. og 5. cyklus har der været præcis 30 dage i mellem (igen som den plejer). Nu er sagen så den, at jeg skulle have haft min mens i onsdags, men det eneste der så kom var noget brunligt udflåd (meget lidt), både onsdag og torsdag. Jeg har haft lidt mensesondt i maven, og ellers synes jeg ikke jeg har mens-symptomer, så nu kan jeg ikke lade være med at tænke om den er der 

Da min mens udeblev i 3. cyklus, troede jeg jo at jeg var gravid, og det var vildt frusterende at blive ved med at teste negativ på G teste, når så at menstruationen heller ikke kommer, helt ærligt enten eller  Jeg blev jo så også lettere skuffet, da mensen så kom et par uger efter (selvom jeg havde på fornemmelsen at den bare var forsinket)

Jeg kan ikke lade være med at gå og tænke om det måske er lykkedes at blive gravid denne gang, men jeg tør næsten heller ikke tage en test endnu af frygt for at den bare er forsinket igen.

Hvornår synes i jeg skal teste? 

Jeg vil nok sige du kan teste på 30 dagen fra din sidste mens første dag. Der burde du i hvert faldt få et rigtigt svar  

held og lukke med det, håber den er der

ps. Venter selv på at mens dukker op eller jeg kan teste

Anmeld Citér

16. januar 2017

Anonym trådstarter

BabyDrømme23 skriver:

Jeg vil nok sige du kan teste på 30 dagen fra din sidste mens første dag. Der burde du i hvert faldt få et rigtigt svar  

held og lukke med det, håber den er der

ps. Venter selv på at mens dukker op eller jeg kan teste

Jeg tænker at købe en test i morgen så  

Og tusind tak! Og også held og lykke til dig! 

Tak for svar! 

Anmeld Citér

21. januar 2017

BabyDrømme23

Anonym skriver:

Jeg tænker at købe en test i morgen så  

Og tusind tak! Og også held og lykke til dig! 

Tak for svar! 

Hej igen nu er jeg spænt på hvad dit resultat blev? Har glemt alt om denne besked. Nu står jeg så selv på dag 30 uden mens, men chanchen er så lille for gevinst, at jeg tror jeg venter i hvert faldt til i morgen og se om der sker noget h

Anmeld Citér

21. januar 2017

Anonym trådstarter

BabyDrømme23 skriver:

Hej igen nu er jeg spænt på hvad dit resultat blev? Har glemt alt om denne besked. Nu står jeg så selv på dag 30 uden mens, men chanchen er så lille for gevinst, at jeg tror jeg venter i hvert faldt til i morgen og se om der sker noget h

Hej igen og sødt af dig at tænke på mig

Jeg tog en test mandag, som desværre var negativ  men har stadig ikke fået mens  jeg tror bare jeg prøver at lade være med at tænke på det (selvom det er me-ga svært) og så måske prøve at teste igen om en uges tid 

Man kan ikke være med at blive lidt spændt Jeg håber også på det bedste for dig! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.