Hej alle i skønne kvinder
Min kæreste og jeg har prøvet på PB siden sidst i juli. De første 2 cyklusser kom som normalt, 3. cyklus udebliver mens, men bÅse 4. og 5. cyklus har der været præcis 30 dage i mellem (igen som den plejer). Nu er sagen så den, at jeg skulle have haft min mens i onsdags, men det eneste der så kom var noget brunligt udflåd (meget lidt), både onsdag og torsdag. Jeg har haft lidt mensesondt i maven, og ellers synes jeg ikke jeg har mens-symptomer, så nu kan jeg ikke lade være med at tænke om den er der 
Da min mens udeblev i 3. cyklus, troede jeg jo at jeg var gravid, og det var vildt frusterende at blive ved med at teste negativ på G teste, når så at menstruationen heller ikke kommer, helt ærligt enten eller 
Jeg blev jo så også lettere skuffet, da mensen så kom et par uger efter (selvom jeg havde på fornemmelsen at den bare var forsinket)
Jeg kan ikke lade være med at gå og tænke om det måske er lykkedes at blive gravid denne gang, men jeg tør næsten heller ikke tage en test endnu af frygt for at den bare er forsinket igen.
Hvornår synes i jeg skal teste? 
Anmeld
Citér