Hej med jer 
Min søde dreng på 4 år har altid haft tendens til øreinfektioner, og har haft dræn mange gange i sit liv. Vi har derfor ret meget erfaring med alt inden for mellemørebetændelse, væske i ørerne og andre ørerelateret ting
Men idag har vi så et problem som vi ikke har prøvet før..
Igår stoppede min drengs øre til hvilket det gør engang imellem på grund af meget ørevoks. Han fik derfor feber, og havde voldsomme øresmerter. Jeg rensede det efter alle forskrifter, og gav ham Panodil om aftenen så han kunne få sovet lidt. Her til morgen er "proppen" går løs, og væske og tykt gult slim er løbet fra ørerne. Feberen og smerterne er væk, og han er glad igen. Men idag kan han slet ikke høre på det ene øre? Han reagerer ikke hvis man snakker til ham i normalt stemmeleje, og hvis man snakker lidt højere til ham, kan han ikke lokalisere hvor lyden kommer fra (jeg kan for eksempel sidde ved siden af ham i sofaen, og sige noget til ham, og så vender han sig om, fordi han tror jeg står bag ved ham). Kan der være sket en skade han øre, og bør vi kontakte en læge? Han siger selv at det føles som om at lyden ikke kan komme ind i hans højre øre
Anmeld
Citér