Måske gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
8 svar
3 synes godt om
14. januar 2017

Anonym trådstarter

Hejsa 

jeg har virkelig brug for at høre jeres andre historier og erfaringer..

historien er den at.. vi ønsker os virkelig et barn sammen, jeg fik fjernet spiral i sep. Men intet er sket... jeg havde positive test ugen før jul, og vi var helt oppe i skyerne.. juleaften begynder jeg at bløde.. hmm.. nå men sagen er nu at jeg havde ægløsning mellem 4-8 januar. Igår havde jeg brunligt udflåd.. og de sidste par dage har jeg haft murren i maven og haft det bare underligt.. tog så bare en ægløsning test.. egentlig lidt for sjov bare..' men den er positiv.. og det er 9 dage siden jeg havde ægløsning.. hvad sker der? Har i prøvet det? Og hvad kan det betyde? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hejsa 

jeg har virkelig brug for at høre jeres andre historier og erfaringer..

historien er den at.. vi ønsker os virkelig et barn sammen, jeg fik fjernet spiral i sep. Men intet er sket... jeg havde positive test ugen før jul, og vi var helt oppe i skyerne.. juleaften begynder jeg at bløde.. hmm.. nå men sagen er nu at jeg havde ægløsning mellem 4-8 januar. Igår havde jeg brunligt udflåd.. og de sidste par dage har jeg haft murren i maven og haft det bare underligt.. tog så bare en ægløsning test.. egentlig lidt for sjov bare..' men den er positiv.. og det er 9 dage siden jeg havde ægløsning.. hvad sker der? Har i prøvet det? Og hvad kan det betyde? 

Graviditet kan slå positiv ud på en ÆL test. Så vil anbefale dig at tage en graviditet test 

Anmeld Citér

15. januar 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Graviditet kan slå positiv ud på en ÆL test. Så vil anbefale dig at tage en graviditet test 

Men skal først have min mens mellem den 22-24 så er det ik for tidligt med en g test? 

Anmeld Citér

15. januar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Men skal først have min mens mellem den 22-24 så er det ik for tidligt med en g test? 

Jo det er for tidligt. Så må du væbne dig med tålmodighed og teste når/hvis mens udebliver :-) 

Anmeld Citér

15. januar 2017

pb2017

Ved en ægløsningstest skal teststregen være enten lige så farvet eller mere end kobtrolstregen, ellers er den ikke positiv - bare i tilfælde af, at du ikke var opmærksom på det 

Anmeld Citér

15. januar 2017

Anonym trådstarter

pb2016 skriver:

Ved en ægløsningstest skal teststregen være enten lige så farvet eller mere end kobtrolstregen, ellers er den ikke positiv - bare i tilfælde af, at du ikke var opmærksom på det 

Ja det ved jeg. Men de er lige tydelige. Men har haft ægløsning jo.. og har så ondt lige over sksmbenet.. og murren i maven.. nederste del. Kan det have betydning for noget? 

Anmeld Citér

16. januar 2017

pb2017

Anonym skriver:

Ja det ved jeg. Men de er lige tydelige. Men har haft ægløsning jo.. og har så ondt lige over sksmbenet.. og murren i maven.. nederste del. Kan det have betydning for noget? 

Man kan godt have to ægløsninger i en cyklus  Ved ikke hvilken du måske skal gå efter, men tænker det er den nu. 

Ved ikke om det har nogen betydning, hvor smerterne sidder eller hvor ondt det gør 

Anmeld Citér

16. januar 2017

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Man kan godt have æl to gange i en cyklus. Så op på manden igen

Anmeld Citér

17. januar 2017

Anonym trådstarter

Jeg har taget g test idag men var negativ.. skal dig også først have mens den 22-24. Så tog jeg ægløsning idag hvilket var virkelig positiv el hvad mener i? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.