Jeg elsker at være mor, men så er der de dage hvor jeg også synes det er lort fordi der er så mange bekymringer - og ja, fra starten af har jeg været bange for at skulle miste hende.
Jeg har en super sej datter. Hun fik 3 måneders vaccine i går, det første stik grinede hun sig igennem og ved anden stik skulle hun lige op 10 sekunder og så charmerede hun igen. Temperaturen kom op på 37,6 og hun blev på intet tidspunkt pjevset! 
Men om aftenen vågnede hun til mad og kunne høre hun havde lidt problemer med savl/slim i munden. Det går over igen, men kort tid efter får hun 3 "anfald" mere hvor vi må stå og tørre/skrabe slim ud af munden på hende - hun kan slet ikke få luft og bliver rød i hovedet! Jeg er gået i panik og vælger at ringe 112!
Jeg tudbrøler i telefonen og gentager flere gange at jeg ikke vil miste et barn igen. Heldigvis kommer de hurtigt, og da de kommer har hun fået det op som skulle op og smiler og griner til Falckfolkene 
Alle værdier er fine, hvad der præcis er sket vides ikke for hun er ikke forkølet og har heller ikke mislyd på lungerne!
Men for helvede hvor var jeg sikker på at jeg skulle miste hende 
Men nu er hun frisk og frejdig igen som hun plejer 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér