Feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. januar 2017

Anonym trådstarter

Feber i 3 dage, ingen snot hoste eller noget. Vaccination 15 måneder vaccine onsdag feber start torsdag aften. 

Spiser drikker leger i perioder. 

Kontakte læge eller vente ? 

Pylret om aftenen og 39,3 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2017

tarkoflen

Anonym skriver:

Feber i 3 dage, ingen snot hoste eller noget. Vaccination 15 måneder vaccine onsdag feber start torsdag aften. 

Spiser drikker leger i perioder. 

Kontakte læge eller vente ? 

Pylret om aftenen og 39,3 

Jeg ville vente, når almentilstanden ikke er påvirket. Det er ikke farligt at have høj feber, og ganske normalt ved små børn at den bliver så høj. Af med tøjet, så barnet bare har en ble og evt en tynd undertrøje/kortærmede body på og giv rigeligt med væske  

Vores datter havde 40 i feber en uge ad gangen 8 gange de første 2 år af hendes liv og det har altid været virus. 

God bedring til det lille pus

Anmeld Citér

14. januar 2017

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg ville vente, når almentilstanden ikke er påvirket. Det er ikke farligt at have høj feber, og ganske normalt ved små børn at den bliver så høj. Af med tøjet, så barnet bare har en ble og evt en tynd undertrøje/kortærmede body på og giv rigeligt med væske  

Vores datter havde 40 i feber en uge ad gangen 8 gange de første 2 år af hendes liv og det har altid været virus. 

God bedring til det lille pus

Tak for de beroligende ord. 

Jeg ringet lige 1813 og hun siger det samme 

Anmeld Citér

14. januar 2017

tarkoflen

Anonym skriver:

Tak for de beroligende ord. 

Jeg ringet lige 1813 og hun siger det samme 

Det var så lidt. I de perioder hvor vores datter havde feber spiste hun intet i den uge hun var syg og så kom der stille og roligt gang i appetitten igen, men der gik ofte op til 14 dage efter hun var rask før hun spiste normalt. Da hun var lille fik jeg 40 i feber selv og så fandt jeg for alvor ud af hvor lidt mad man havde lyst til og hvor svært det var at komme i gang igen med at spise. Det var nok meget sundt så hvis barnet ikke spiser er det også ok, bare det får væske i en eller anden form, og har våde bleer,  så skal det nok gå

Anmeld Citér

14. januar 2017

Guldlok88

Det er meget normalt efter vaccinationer.. Så jeg ville ikke kontakte.. 

Anmeld Citér

14. januar 2017

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det var så lidt. I de perioder hvor vores datter havde feber spiste hun intet i den uge hun var syg og så kom der stille og roligt gang i appetitten igen, men der gik ofte op til 14 dage efter hun var rask før hun spiste normalt. Da hun var lille fik jeg 40 i feber selv og så fandt jeg for alvor ud af hvor lidt mad man havde lyst til og hvor svært det var at komme i gang igen med at spise. Det var nok meget sundt så hvis barnet ikke spiser er det også ok, bare det får væske i en eller anden form, og har våde bleer,  så skal det nok gå

Hold da op en opgang hun havde i lang tid, man føler sig helt magtesløs. 

Åh ja kender godt det med appetitten forsvinder, det er noget af en slankekur hehe

Anmeld Citér

15. januar 2017

tarkoflen

Anonym skriver:

Hold da op en opgang hun havde i lang tid, man føler sig helt magtesløs. 

Åh ja kender godt det med appetitten forsvinder, det er noget af en slankekur hehe

Ja det var ret opslidende! Og vi har også været ved læge flere gange og på børnemodtagelsen to gange for at blive tjekket for blærebetændelse fordi feberen var så høj så længe, men det har hver gang bare været virus. 

God bedring, håber snart der er bedring at spore

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.