Bange hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2017

Musse2016

Hej alle

vi er så heldige at være gravide igen efter at have mistet i sommeren 2016 og er nu 14+5. Alle scanninger har været super fine og der har intet været.  Desværre går jeg hele tiden og er bange for at det nu er dødt lige som sidste gang. Skal lige siges at sidst vi mistede var det i 6+3 så vi er kommet meget længere. Andre der har det sådan eller har haft det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2017

Anonym

Musse2016 skriver:

Hej alle

vi er så heldige at være gravide igen efter at have mistet i sommeren 2016 og er nu 14+5. Alle scanninger har været super fine og der har intet været.  Desværre går jeg hele tiden og er bange for at det nu er dødt lige som sidste gang. Skal lige siges at sidst vi mistede var det i 6+3 så vi er kommet meget længere. Andre der har det sådan eller har haft det? 

Tror desværre ikke at bekymringerne bliver mindre jo længere du kommer i graviditeten   

det er svært når man har mistet før, men uanset kan vi ikke Gøre hverken fra eller til. Nu må prøve arnyde graviditeten og den voksne mave. Nemmere sagt end gjort. Har selv haft en MA og det sætter selfølgelig gang i en Masse tanker. Jeg har valgt at tænke som ovenstående . Kan ikke Gøre noget hvis det går galt. Evt må du tage til en selv købt scanning hvis zet kan give dig ro i sjælen. Pøj pøj med graviditeten Herfra  

Med bebs i maven 32+1 

Anmeld Citér

15. januar 2017

CC79

Det er ikke nemt og kan heller ikke sige det blir bedre. Jeg har bekymret mig fra start til slut i alle mine graviditeter (har oplevet en SA lige inden 12. uge i min anden graviditet) og har accepteret det ikke bliver anderledes. Også selvom jeg indtil vidre har fået tre sunde og dejlige børn. Er pt 30 uger henne i min 5. graviditet og jeg bekymrer mig tusind gange om dagen og selvom folk siger. Nu må du da være rolig når du er så langt. Nej på ingen måde. Intet er garanteret også selvom oddsene selvfølgelig blir så meget bedre når man kommer gennem 1. trimester. Så kan kun sige jeg håber det bedste for dig og din graviditet og prøv så godt du kan at nyde det også selvom jeg ved alt for godt hvor svært det er. Det er nok for at forberede os på alle de bekymringer der også kommer når man står med sit barn i armene og resten af dets liv. Knus og tanker til dig.

Anmeld Citér

15. januar 2017

Kristinaaa

Musse2016 skriver:

Hej alle

Jeg har det på samme måde. Især lige nu hvor jeg er ligeså langt henne som jeg var sidst jeg mistede. Jeg er kun 7+2, så er slet ikke blevet scannet eller noget. 

Snakkede dog med min læge om det i fredags og hun sendte en henvisning til sygehuset om en tryghedsscanning - fordi jeg har ekstremt meget angst over det og er i forvejen ikke altid psykisk stabil. Får svar i morgen om de vil give mig en tid eller ej.. er så nervøs!

Anmeld Citér

16. januar 2017

Babilooo

Tillykke med at være nået langt. Du har nu 98 pct sandsynlighed for sund bebs.

når du er 6 uger henne er der omkring 25 pct for abort. Dvs en forskel fra 25 til 2 pct risiko for abort. Du kan derfor ikke sammenligne det tidspunkt du er ved nu med det hvor du aborterede sidst. Der er stor stor sandsynlighed for at alt går godt .

held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.