Smerter i maven efter endt arbejdsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2017

Anonym trådstarter

Nogen der oplever det samme? 

Jeg er 25 uger henne

Når jeg har været på job som er kontorjob i 6-8 timer spænder det og gør ondt hele vejen rundt om livmoderen. Og jeg får plukveer om natten når jeg vender mig, der gør så ondt. 

Havde ikke det der minder om noget lign i min første graviditet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2017

Guldlok88

Jeg synes du skal tage til lægen.. Det lyder til at du overbelaster din krop.. 

Anmeld Citér

14. januar 2017

Katm

Sådan havde jeg det også. Bare tidligere i graviditeten, men venter også tvillinger. Efter at jeg er blevet sygemeldt for at belaste så lidt som muligt er det blevet meget bedre. Så jeg ville også tage det alvorligt, og se det som et udtryk for at du tager lidt for hårdt fat.

Anmeld Citér

14. januar 2017

L-Lotte

Anonym skriver:

Nogen der oplever det samme? 

Jeg er 25 uger henne

Når jeg har været på job som er kontorjob i 6-8 timer spænder det og gør ondt hele vejen rundt om livmoderen. Og jeg får plukveer om natten når jeg vender mig, der gør så ondt. 

Havde ikke det der minder om noget lign i min første graviditet. 

Du skal snakke med din læge. Det kan være du jan blive sygemeldt på deltid. Så kan du stadig have tilknytningen til dit arbejde og også få det overdraget til en barselsviker, men du kan også sørge for at på passet bedre på dig selv og dit barn.

Anmeld Citér

15. januar 2017

nielsen80

Nu ved jeg ikke, hvor slemt det er, når du skriver smerter. Men du kan altid lige vende den med din læge. Men plukveer og spændinger efter en arbejdsdag, tænker jeg, er ret normalt når man er gravid i uge 25. Så længe dine plukveer ikke gør ondt og er regelmæssige, er de jo kun tegn på, at kroppen gør klar.

Jeg havde også plukveer, spændinger og ligamentsmerter efter en lang dag, men kunne da sagtens arbejde fuld tid frem til uge 36, hvor alle jo får barsel. Som sagt vend smerterne med din læge, men pas på med(ikke ment til ts nødvendigvis) at gøre helt normale graviditetssyntomer til sygdom!

Anmeld Citér

15. januar 2017

FrkHS

Jeg har selv spændinger i/omkring livmoderen og har haft det on and off den sidste måned. Er sygemeldt fra mit arbejdet grundet bækkensmerter, men har faktisk erfaret at ømheden i livmoderen er værst de dage, hvor jeg har været meget stillesiddende.

Min jm har undersøgt mig og tænker umiddelbart at det ikke er plukveer, men mere muskelspændinger grundet at livmoderen vokser. Er tjekket flere gange for blærebetændelse uden udslag. Nogle MÆRKER bare deres graviditet mere end andre. Jeg har været utrolig urolig over ømheden, men har efterhånden slået mig til tåls med at jeg mærker meget i min graviditet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.