Anonym skriver:
Hejsa vi skal til første samtale her om ti uger og mange tanker går i gennem hovedet . Vejer 97 kg og er 170 høj.
Har pcos og vi har nu været igang i 11 mdr og har endnu ikke haft ægløsning det sidste år så derfor er vi kommet til behandlings stadiet.
Men er så skægeligt bange for at få afvide at jeg skal starte med at smide 30 kg

. Ved jo selvfølgelig godt det ville være bedst for min krop og baby. Men har prøvet at spise pco venligt de sidste 4 mdr of kun tabt 3 kg så sidder med en følelse af at vi først kan få hjælp om flere pr fra nu og bare en følelse af det aldrig kommer til at ske fordi det er så svært at få de kg af .
Ved i om man kan få støtte via medicin til vægttab og hvordan og hvorledes gode råd hvis i har været i samme situation at veje for meget og behandling 

Hov forresten anonym da familien ikke ved noget endnu og flere er herinde
Hej 
Der køre rigtig mange tanker gennem ens hoved, når man er i den situation som dig.
Jeg har næsten lige selv stået i samme situation.
Du får lige min historie kort:
1. Pb blev jeg gravid i 5. Cyklus (vejede 97 og er 168 Ca)
2. Pb blev jeg gravid i 5 cyklus (vejede 106). Tabte desværre barnet i uge 10.
3 pb har vi været igang med i 12 mdr efter aborten. Mon cyklus blev først nogenlunde stabil efter 6 mdr. På Ca 35 dage.
Jeg opsøgte en gyn hvor vi ikke fik den bedste behandling efter 9 mdr. To måneder efter kontaktede jeg en klinik hvor jeg skulle starte op på metformin som skulle hjælpe i forhold til pco. Hun tænkte nemlig jeg har det i en mild grad.
14 dage efter opstart fik jeg ægløsningsslim. Og igen to uger efter testene jeg positiv. Vejer 98.
Mit held tror jeg har været en blanding af vægttab, metformin og at jeg slappede af.
Mit råd til dig er at tage til samtalen og evt. Forslå metformin. Det har god effekt på pco piger 
Håber snart det lykkedes for jer 

Undskyld det blev langt.