Første billede af rejen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
4 svar
8 synes godt om
13. januar 2017

Mortil2piger18

så har vi været i tidlig scanning. Den lille fis havde et hjerte der bankede så fint og størrelsen var helt perfekt, blev sat en dag frem til 7+1 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2017

Wheelybug

Septembermor17 skriver:

så har vi været i tidlig scanning. Den lille fis havde et hjerte der bankede så fint og størrelsen var helt perfekt, blev sat en dag frem til 7+1 

Åhhh så dejligt, skønt billede, tillykke med det  

Jeg håber, at jeg også snart selv står med sådan et fint billede - jeg er dog kun 4+3 nu, så må være tålmodig lidt endnu. Knus

Anmeld Citér

13. januar 2017

Mortil2piger18

JL87 skriver:

Åhhh så dejligt, skønt billede, tillykke med det  

Jeg håber, at jeg også snart selv står med sådan et fint billede - jeg er dog kun 4+3 nu, så må være tålmodig lidt endnu. Knus

Ja det er en hård tid fra første positive test til en scanning, har været ved at rive håret af mig selv 100 gange i ren frustration over hvor langsomt tiden går 

Anmeld Citér

13. januar 2017

FruHP

Årh hvor fint - stort tillykke med veloverstået scanning. 

Hvornår kan man se hjertet slå? Jeg arbejder på at overtale min mand til en tidlig scanning, men ender nok med at skulle vente til NF - åh der er lang tid til! 

Anmeld Citér

13. januar 2017

Mortil2piger18

FruHP skriver:

Årh hvor fint - stort tillykke med veloverstået scanning. 

Hvornår kan man se hjertet slå? Jeg arbejder på at overtale min mand til en tidlig scanning, men ender nok med at skulle vente til NF - åh der er lang tid til! 

Nogle kan allerede ved 6+ men jeg vil sige vent til 7+ for mange kan ikke se blink ved 6+ og så bliver man måske unødig bange. Ved 7+ er du (næsten) 100% sikker på blink hvis alt er som det skal være. Det er så befriende at se det lille hjerte slå. Min kæreste har været meget rolig indtil videre men han blev MEGET rørt da vi så babyen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.