Lærer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
9 svar
39 synes godt om
12. januar 2017

Umut

Må lærer gerne sige direkte til et elev at han/hun er træt af eleven som kun er seks... vil det ikke bryde han/hendes tillid til eleven?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2017

Muhmi

Altså, jeg er kun lærerstuderende. Men altså, ligeså vel som en forældre kan komme til at sige nogle ting til deres børn som de fortryder, så kan en lærer også komme til det i kampens hede. Det er selvfølgelig ikke i orden og der skal selvfølgelig undskyldes, men hvad der er sagt kan jo desværre ikke tages tilbage. Synes du skal spørge den pågældende lærer om hvad der skete i situationen, som fik ham/hende til at sige som h*n gjorde og så bede om at det ikke gentager sig.

Anmeld Citér

12. januar 2017

Umut

Muhmi skriver:

Altså, jeg er kun lærerstuderende. Men altså, ligeså vel som en forældre kan komme til at sige nogle ting til deres børn som de fortryder, så kan en lærer også komme til det i kampens hede. Det er selvfølgelig ikke i orden og der skal selvfølgelig undskyldes, men hvad der er sagt kan jo desværre ikke tages tilbage. Synes du skal spørge den pågældende lærer om hvad der skete i situationen, som fik ham/hende til at sige som hun gjorde og så bede om at det ikke gentager sig.

Tak for svaret tænkte det samme her

Anmeld Citér

12. januar 2017

Abracadabra

Nogle elever kan vel være så RØVIRRITERENDE og uopdragne, at alle kan bringes til desperationens rand. Men hvis eleven er så slem, skal forældrenes selvfølgelig involveres.

Anmeld Citér

12. januar 2017

Troldemommi

En lærer er da kun et menneske...

Anmeld Citér

12. januar 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Umut skriver:

Må lærer gerne sige direkte til et elev at han/hun er træt af eleven som kun er seks... vil det ikke bryde han/hendes tillid til eleven??