Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har lige fundet ud af, at jeg er gravid, så er ca 4+5 henne, men maven buler bare allerede list ud, da det er anden gang.
hvordan kan jeg skjule det til efter 12 ugers scanningen?
Gode råd søges ☺
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Store løse lange trøjer. Evt graviditetsbukser indenunder hvis nødvendigt. Virkede for mig Og så spis lidt flere flødeboller når folk kigger
Shape wear
Miti's mama skriver: Store løse lange trøjer. Evt graviditetsbukser indenunder hvis nødvendigt. Virkede for mig Og så spis lidt flere flødeboller når folk kigger
Tager den med flødebollerne til
mig dog har jeg bare reklameret at jeg skulle i gang med at tabe mig vha kost og træning, men en flødebolle fra eller til
Anonym skriver: Jeg har lige fundet ud af, at jeg er gravid, så er ca 4+5 henne, men maven buler bare allerede list ud, da det er anden gang. hvordan kan jeg skjule det til efter 12 ugers scanningen? Gode råd søges ☺
Det afhænger vel meget om din kropsbygning. Jeg er meget slank og behøvede ikke tænke over at skjule det. Man kunne ikke se en gravid mave på mig før lang tid efter uge 12. Lignede mere end der havde spist for meget kage.
Gå med det tøj du plejer. Det er ikk maven det første folk ser hvis ikk de har fokus på det ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128