Mens lignende kramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. januar 2017

Førstegangsmor-88

I morges havde jeg 3 gange med ikke særlig stort mellemrum menstruations lignende kramper der gjorde ondt.. Havde tænkt mig at ringe til hospitalet hvis det blev ved, men stoppede igen.. Nu er de så begyndt igen og har haft det ca 3 gange igen. Er der nogle der ved hvad det kan skyldes ? Har prøvet at Google og er kun blevet mere forvirret.. er 34+6

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2017

xStinepigen

Førstegangsmor-88 skriver:

I morges havde jeg 3 gange med ikke særlig stort mellemrum menstruations lignende kramper der gjorde ondt.. Havde tænkt mig at ringe til hospitalet hvis det blev ved, men stoppede igen.. Nu er de så begyndt igen og har haft det ca 3 gange igen. Er der nogle der ved hvad det kan skyldes ? Har prøvet at Google og er kun blevet mere forvirret.. er 34+6

Har du plukveer imens? Tænker at så længe det ikke er regelmæssigt de kommer, og tage til i styrke samt ikke så mange, er der nok ikke noget, men ville da klart ringe hvis de blev værre  

Anmeld Citér

11. januar 2017

Førstegangsmor-88

xStinepigen skriver:

Har du plukveer imens? Tænker at så længe det ikke er regelmæssigt de kommer, og tage til i styrke samt ikke så mange, er der nok ikke noget, men ville da klart ringe hvis de blev værre  

Nej føler ik jeg har plukveer. Det er gået lidt i sig selv igen så afventer lidt..

tak for svar

Anmeld Citér

11. januar 2017

Liv_86

Måske det er modningsveer...

har selv haft nogle modningsveer, kraftige mens smerter der kommer som en brusende bølge og trak om i lænden, ca hvert 5-10 min over flere timer fredag. Gik i sig selv igen. Havde nogle igennem nat som også er gået i sig selv. 

Er 36+4 med tvillinger

Anmeld Citér

11. januar 2017

Førstegangsmor-88

Liv_86 skriver:

Måske det er modningsveer...

har selv haft nogle modningsveer, kraftige mens smerter der kommer som en brusende bølge og trak om i lænden, ca hvert 5-10 min over flere timer fredag. Gik i sig selv igen. Havde nogle igennem nat som også er gået i sig selv. 

Er 36+4 med tvillinger

Modningsveer er tegn på fødsel ikke ?

Anmeld Citér

11. januar 2017

Liv_86

Modningsveer er tegn på fødsel ikke ?

Altså jo. 

Min livmoderhals blev i hver fald forkortet, blød og jm kunne mærke hovedet på min ene dreng. 

Men som hun sagde er det ikke til at sige hvornår der kommer rigtig veer. Mit startede i natten til fredag og har ikke født endnu. Jm sagde at det sagtens kunne tage 1 dag eller to uger før det blev til rigtige veer. 

Nu er du jo stadig 34+ så måske jeg ville ringe og blive tjekket

Anmeld Citér

11. januar 2017

Førstegangsmor-88

Liv_86 skriver:

Altså jo. 

Min livmoderhals blev i hver fald forkortet, blød og jm kunne mærke hovedet på min ene dreng. 

Men som hun sagde er det ikke til at sige hvornår der kommer rigtig veer. Mit startede i natten til fredag og har ikke født endnu. Jm sagde at det sagtens kunne tage 1 dag eller to uger før det blev til rigtige veer. 

Nu er du jo stadig 34+ så måske jeg ville ringe og blive tjekket

Det lyder heller ik særlig betryggende . Hvis jeg får flere af dem så ringer jeg med det samme.. Det er gået lidt i sig selv igen så håber det bare var det

Anmeld Citér

11. januar 2017

Ayasmor

Det lyder heller ik særlig betryggende . Hvis jeg får flere af dem så ringer jeg med det samme.. Det er gået lidt i sig selv igen så håber det bare var det

Hvornår er du sidst blevet tjekket for en blærebetændelse?

Anmeld Citér

11. januar 2017

Førstegangsmor-88

Ayasmor skriver:

Hvornår er du sidst blevet tjekket for en blærebetændelse?

Det er ved at være en måned siden..

har haft blærebetændelse en gang før i min graviditet og kan godt huske jeg havde kramper. Synes dog ik helt de føltes på samme måde..

Anmeld Citér

11. januar 2017

Ayasmor

Det er ved at være en måned siden..

har haft blærebetændelse en gang før i min graviditet og kan godt huske jeg havde kramper. Synes dog ik helt de føltes på samme måde..

Det kan være du skal få tjekket det igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.