Kort fortalt..
Jeg blev forladt med mit nyfødte barn for et år siden ud i det blå. Det kom som et chok og havde aldrig set det komme. Troede alt var perfekt.
Jeg har været nede lige siden, af savn til min mand. Ved godt i tænker, glem den idiot, men det kan jeg ikke.
Vi prøver igen, men føler hele tiden jeg skal bevise at jeg er god nok inden han nogensinde tager beslutningen, hvilket burde være omvendt. Han burde vise han fortjener en chance til, men alligevel er det mig der kæmper med at have det dårligt med mig selv, hver gang jeg viser min sorg eller andre følelser som ødelægger den gode stemning.
og oveni kæmper jeg med den her jalousi, fordi han har været sammen med en i mellemtiden (lang tid efter bruddet først). Jeg kendte pigen, hvilket gør endnu mere ondt. Jeg føler mig ydmyget og til grin.
Hvordan ligger jeg den følelse fra mig? (Har en følelse af, at hun og andre bare vil sidde og grine håneligt af mig over at hun kunne være sammen med min x. Hun har altid virket mere misundelig på mig end vild med ham, derfor jeg tager det så personligt). Hvordan tilgiver man? Ved godt han ikke har været mig utro og det gider jeg ikke have nedladende kommentarer på. Jeg føler jo desværre som jeg gør og vil bare så gerne kunne smide den følelse væk, at det er mig der er til grin og ydmyget..
Ved godt det er meget at forlange, men vil i ikke godt svare uden at være for dømmende og hårde ved mig, for jeg har det virkelig svært i forvejen.
Hver dag har jeg gået og passet vores datter der nu er 15 måneder, alt imens han kunne gøre som han ville og han valgte at være sammen med en anden, som så lige skulle være en pige som kendte mig og omvendt
Ville have været nemmere hvis det var en jeg ikke anede hvem var. Jeg vil ikke ødelægge den chance der er ved at være ked af det og jaloux, men vil gerne lære at kontrollere de følelser. Andre der har prøvet det?
Vil for alt i verden give min datter det bedste liv med sin mor og far, fordi jeg jo stadig elsker ham. Men hele beslutningen er på hans skuldre. Det er så uretfærdigt. Føler aldrig livet vil tilsmile mig igen på den front og det efterlader mig i den dybeste ensomhed og sorg der findes. Ville ønske jeg kunne stoppe med at elske ham; men efter der er gået et år og jeg jo stadig er lige så ked af det, føler jeg aldrig jeg bliver hel igen uden ham.
Anmeld
Citér