Jeg har pco, vi har fået første barn naturligt efter mange år. Da vi skulle indstilles til en ferlitiet klinik og jeg skulle have celleskrab så testede jeg positivt.
Vi ønsker nu at få nr 2, jeg får metforminen og har invisteret i en clearblue monitor, startet med og spist gele royal. I denne måned har jeg ingen ægløsning haft da jeg har haft høj ferlitiet i langt over en uge er snart på dag 10 og mit mens plejer og være 31 dage.
Jeg har nu bestilt en tid hos lægen i snak om at få en henvisning til en gynækolog.
mit spørgsmål er: hvis nu mine æg ikke er stærke nok, gode nok til at teste ville måle min ægløsning selvom den har været der.
Kan en gynækolog så give en recepet til at få medicin mod at modne mine æg bedre eller jeg kan få ægløsning (kosten er lavet om)
Eller skal vi igennem en klinik og i "behandling" for at kan få udskrevet medicin ?
Da barn nr 2 er eget betalt, vi vil stadig gerne gøre det naturligt da vi jo ved det kan lade sig gøre.. Jeg er ikke inde i alle behandling mulighederne , men har jeg forstået det rigtigt på at
Vi godt kan få en tid gratis ved en gynækolog som kan fortælle hvordan mine æg ser ud? (hvordan foregår sådan, skal man have hele undervogns undersøgelsen eller kan de godt bare kun scanne en)
Derefter give mig medicin til ægløsning som jeg selvfølgedig selv betaler, og kan min mand stadig få gratis sædprøve? (vi har kigget på en test fra nettet man kan gøre dethjemme er den ligeså gode som hvis vi tog til en sæd bank?)
Beklager de lange spørgsmål
Anmeld
Citér