Bange for en ma :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. januar 2017

Anonym trådstarter

Er 6+5 idag, skal til ts på tirsdag hvor jeg er 7+4 men jeg frygter sådan en ma!! Mit hcg var oppe på lidt over 20.000 da jeg var 6+0 men har ingen symptomer overhovedet, jeg er så bange for at baby ikke er levende, jo nærmere ts jo værre bliver det har 2 tidligere aborter bag mig og 3 års forsøg på at blive gravid så det øger bare frygten for at det går galt endnu mere

havde bare lige behov for at dele min frygt med andre 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Er 6+5 idag, skal til ts på tirsdag hvor jeg er 7+4 men jeg frygter sådan en ma!! Mit hcg var oppe på lidt over 20.000 da jeg var 6+0 men har ingen symptomer overhovedet, jeg er så bange for at baby ikke er levende, jo nærmere ts jo værre bliver det har 2 tidligere aborter bag mig og 3 års forsøg på at blive gravid så det øger bare frygten for at det går galt endnu mere

havde bare lige behov for at dele min frygt med andre 

Træk vejret dybt og pust ud. Forstår godt din nervøsitet med din bagage med aborter og mange års forsøg. 

Men manglende symptomer er IKKE tegn på noget er galt og det er IKKE unormalt. 

Jeg havde ingen tegn overhovedet heller. Havde det ikk været for udebleven mens havde jeg ikke anet jeg var gravid før maven begyndte at bule og bevæge sig. Pris dig i stedet lykkelig for at du er sluppet for kvalme og ømme brystvorter og nyd din graviditet :-)

Anmeld Citér

11. januar 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Træk vejret dybt og pust ud. Forstår godt din nervøsitet med din bagage med aborter og mange års forsøg. 

Men manglende symptomer er IKKE tegn på noget er galt og det er IKKE unormalt. 

Jeg havde ingen tegn overhovedet heller. Havde det ikk været for udebleven mens havde jeg ikke anet jeg var gravid før maven begyndte at bule og bevæge sig. Pris dig i stedet lykkelig for at du er sluppet for kvalme og ømme brystvorter og nyd din graviditet :-)

Jeg prøver virkelig at tænke positivt men de aborter sidder bare så dybt i mig og nu vi endelig er nået så "langt" så bliver frygten bare større. Er sikker på hvis jeg ser hjerteblink at jeg falder til ro, men indtil da

Anmeld Citér

11. januar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg prøver virkelig at tænke positivt men de aborter sidder bare så dybt i mig og nu vi endelig er nået så "langt" så bliver frygten bare større. Er sikker på hvis jeg ser hjerteblink at jeg falder til ro, men indtil da

Kan sagtens forstå dig. Det er også svært. Og de første uger indtil Nf scanning er uden tvivl de værste. Men ro på. Tag nogle dybe indåndninger og lad være at stresse så meget psykisk. Det har din krop og graviditet bedst af. 

Anmeld Citér

11. januar 2017

Frk.S

Jeg kan sagtens forstå dig. 

Men at du ikke har symptomer behøver ikke at være et dårligt tegn. Det kan være du er én af de heldige der nærmest ikke mærker til at du er gravid... det kan også være kvalmen kommer senere  (og så vil du sikkert drømme dig tilbage til de manglende symptomer   )

Uanset hvad, så er det HELT normalt ikke at have nogle symptomer så tidligt. 

Held og lykke med scanningen - jeg krydser fingre for at alt er som det skal være. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.