Kan det passe der er så stort forskel på test ?:o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
8 svar
1 synes godt om
10. januar 2017

Mbonde

Har de sidste 3 dage testet for ægløsning om aftenen med valmed stav test, og idag prøvede jeg også at bruge en af de tynde trimmel test jeg havde i forvejen.

Men på den tynde strimmel kom der slet ikke skyggen af en streg men på valmed kommer der helt tydeligt 2 streger( de er dog negative af hvad jeg kan se) 

Den tynde strimmel og den nederste valmed er taget på samme urin idag, men alligevel så stor en forskel. Kan det virkelig passe der er så stort forskel på resultatet eller er den tynde strimmel bare dårlig? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2017

AnoMom

Mbonde skriver:

Har de sidste 3 dage testet for ægløsning om aftenen med valmed stav test, og idag prøvede jeg også at bruge en af de tynde trimmel test jeg havde i forvejen.

Men på den tynde strimmel kom der slet ikke skyggen af en streg men på valmed kommer der helt tydeligt 2 streger( de er dog negative af hvad jeg kan se) 

Den tynde strimmel og den nederste valmed er taget på samme urin idag, men alligevel så stor en forskel. Kan det virkelig passe der er så stort forskel på resultatet eller er den tynde strimmel bare dårlig? 

Jeg vil mene at strimmeltesten er en fejltest. En ÆL test vil altid vise en svag streg af hvad jeg har forstået ihvertfald 

Anmeld Citér

10. januar 2017

Mbonde

AnoMom skriver:

Jeg vil mene at strimmeltesten er en fejltest. En ÆL test vil altid vise en svag streg af hvad jeg har forstået ihvertfald 

Andre dage har der været en meget svag når 2 streg på strimmeltesten. 

Kunne se nu der er kommet en Meget ultra svag nr 2 streg på den strimmel jeg har lagt billede ind af, forstår bare ikke hvordan der kan være så stor en forskel 

Anmeld Citér

11. januar 2017

AnoMom

Mbonde skriver:

Andre dage har der været en meget svag når 2 streg på strimmeltesten. 

Kunne se nu der er kommet en Meget ultra svag nr 2 streg på den strimmel jeg har lagt billede ind af, forstår bare ikke hvordan der kan være så stor en forskel 

Vil nu stadig vove at påstå at der er fejl på strimlen :-)

Anmeld Citér

11. januar 2017

Mbonde

AnoMom skriver:

Vil nu stadig vove at påstå at der er fejl på strimlen :-)

De er noget være skrammel synes jeg :/ heldigvis har de ikke kostet en formue de strimmeltest jeg har liggende. Men vil da ikke bruge dem når de ikke rigtig slår ud :/ 

Anmeld Citér

11. januar 2017

AnoMom

Mbonde skriver:

De er noget være skrammel synes jeg :/ heldigvis har de ikke kostet en formue de strimmeltest jeg har liggende. Men vil da ikke bruge dem når de ikke rigtig slår ud :/ 

Det kan jo være det kun er den ene der er fejl på.  Ligesom du kan gå ned i en butik og købe en valmed som der også kan være fejl på. :-)

prøv og ta en ny og se om ikk den slår bedre ud. 

Anmeld Citér

11. januar 2017

Mbonde

AnoMom skriver:

Det kan jo være det kun er den ene der er fejl på.  Ligesom du kan gå ned i en butik og købe en valmed som der også kan være fejl på. :-)

prøv og ta en ny og se om ikk den slår bedre ud. 

De andre jeg har brugt af de tynde strimmel har der heller ikke kommet andet end en meget meget svag streg eller slet inden, selvom valmed sviger tydeligt 2. 

Anmeld Citér

11. januar 2017

AnoMom

Mbonde skriver:

De andre jeg har brugt af de tynde strimmel har der heller ikke kommet andet end en meget meget svag streg eller slet inden, selvom valmed sviger tydeligt 2. 

Hmm. Så kasser dem og hold dig til valmed. :-)

Anmeld Citér

11. januar 2017

Mbonde

AnoMom skriver:

Hmm. Så kasser dem og hold dig til valmed. :-)

Der er næsten ikke andet for 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.