Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Måtte altså dele det..
Efter 11 måneders prøven, 1 MA sidste sommer og en bio i efteråret blev det fandeme vores tur
Havde ellers sagt, at jeg ikke ville teste før 4+0, men kan ikke have BH på fordi mine bryster er SÅ ømme, så nu kunne jeg ikke trække spændingen længere og se bare her - 3+5 efter 5 min
Ps. sorry for den dårlige kvalitet
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CK13 skriver: Måtte altså dele det.. Efter 11 måneders prøven, 1 MA sidste sommer og en bio i efteråret blev det fandeme vores tur Havde ellers sagt, at jeg ikke ville teste før 4+0, men kan ikke have BH på fordi mine bryster er SÅ ømme, så nu kunne jeg ikke trække spændingen længere og se bare her - 3+5 efter 5 min Ps. sorry for den dårlige kvalitet
Stort tillykke
Stort tillykke med det
Ihh MANGE tak i 2 !! Det betyder virkelig alt
Vi er SÅ glade
Jeg har dog et lille spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe med
Jeg har nogle små stik i den ene side - er det normalt?
CK13 skriver: Ihh MANGE tak i 2 !! Det betyder virkelig alt Vi er SÅ glade Jeg har dog et lille spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe med Jeg har nogle små stik i den ene side - er det normalt?
Ligament smerter så ja, det er helt normalt
Muhmi skriver: Ligament smerter så ja, det er helt normalt
Jaaaa
Mange tak for dit svar
CK13 skriver: Jaaaa Mange tak for dit svar
Stort tillykke!
JC2014 skriver: Stort tillykke!
Maaaaange maange tak!! hvor er det bare vildt at jeg nu har min egen tråd altså Man ser altid alle andres tråde og tænker hvornår det bliver ens egen tur hæhæh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128