Hvordan føles "ondt i brysterne" symptomet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej med jer baby-brugere. 

Jeg ved ikke om jeg er blevet gravid, men jeg oplever en del tegn på det - lugtesans, træthed, murren i underlivet og så ondt i brysterne. Men synes det er en underlig slags, for har pt kun ondt i det ene og det kommer og går. Hvordan oplevede i jeres? 

Hilsen en måske-gravid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2017

CK13

Anonym skriver:

Hej med jer baby-brugere. 

Jeg ved ikke om jeg er blevet gravid, men jeg oplever en del tegn på det - lugtesans, træthed, murren i underlivet og så ondt i brysterne. Men synes det er en underlig slags, for har pt kun ondt i det ene og det kommer og går. Hvordan oplevede i jeres? 

Hilsen en måske-gravid

Mine brystvorter har gjort sindssygt ondt siden 3+1 og har i dag 3+5 testet positivt 

Anmeld Citér

10. januar 2017

Anonym trådstarter

CK13 skriver:

Mine brystvorter har gjort sindssygt ondt siden 3+1 og har i dag 3+5 testet positivt 

Tillykke med den positive test! 

Har det gjort sådan konstant ondt og i begge to? For det er det jeg ikke synes mine gør  (kun det ene og sådan lidt op og ned) 

Anmeld Citér

10. januar 2017

CK13

Anonym skriver:

Tillykke med den positive test! 

Har det gjort sådan konstant ondt og i begge to? For det er det jeg ikke synes mine gør  (kun det ene og sådan lidt op og ned) 

taaaak vi er SÅÅÅ glade 

Altså det var faktisk min venstre som startede med at gøre ondt..

også kom den højre.. og her de sidste 2 dage har det gjort giga ondt! 

Anmeld Citér

10. januar 2017

Anonym trådstarter

CK13 skriver:

taaaak vi er SÅÅÅ glade 

Altså det var faktisk min venstre som startede med at gøre ondt..

også kom den højre.. og her de sidste 2 dage har det gjort giga ondt! 

Iih, hvor sjovt  det er nemlig også mit venstre som er ømt! Har ikke helt styr på min cyklus endnu så jeg ved ikke hvor langt jeg ville være, eftersom jeg ikke ved hvornår min ægløsning lå. Men testede i sidste uge hvor den var negativ. Hvis mens ikke er kommet torsdag (cyklusdag 36) så tager jeg altså en test mere!

Anmeld Citér

10. januar 2017

CK13

Anonym skriver:

Iih, hvor sjovt  det er nemlig også mit venstre som er ømt! Har ikke helt styr på min cyklus endnu så jeg ved ikke hvor langt jeg ville være, eftersom jeg ikke ved hvornår min ægløsning lå. Men testede i sidste uge hvor den var negativ. Hvis mens ikke er kommet torsdag (cyklusdag 36) så tager jeg altså en test mere!

Uhh det lyder spændende.. jeg krydser alt hvad jeg kan for dig 

Anmeld Citér

12. januar 2017

Anonym trådstarter

CK13 skriver:

Uhh det lyder spændende.. jeg krydser alt hvad jeg kan for dig 

Ville lige følge op og skrive at mens kom her til morgen lige efter jeg havde tisset på en test. Der var intet at se på trusseindlægget, men da jeg tørrede mig var der ingen tvivl. Så behøvede slet ikke at se på testen for at vide at den var negativ, desværre! 

Det var nok er tegn på at mens var på vej i stedet, selvom jeg ikke generelt oplever ømme bryster ved mens! Vi ser om den er der i næste måned 

Anmeld Citér

12. januar 2017

CK13

Anonym skriver:

Ville lige følge op og skrive at mens kom her til morgen lige efter jeg havde tisset på en test. Der var intet at se på trusseindlægget, men da jeg tørrede mig var der ingen tvivl. Så behøvede slet ikke at se på testen for at vide at den var negativ, desværre! 

Det var nok er tegn på at mens var på vej i stedet, selvom jeg ikke generelt oplever ømme bryster ved mens! Vi ser om den er der i næste måned 

Øv bøv!! Jeg krydser alt hvad jeg kan for jer! 

Anmeld Citér

12. januar 2017

Pianisten

Jeg har aldrig på noget tidspunkt i min graviditet haft ondt i selve brysterne - til gengæld har mine brystvorter været SINDSSYGT ømme siden befrugtning nærmest Der går ikke en dag uden de er ømme. Heldigvis er det kun ved berøring - dog lidt problematisk fordi de godt kan klø ind i mellem  aaav!

Anmeld Citér

15. januar 2017

Molgard

Mine bryster har været ømme lige siden befrugtning (er 12+3 i dag), som har skiftet mellem at være ømme/overfølsomme nipples til at være hele brysterne, der føles spændte.

Men jeg har også oplevet en enkelt gang hvor jeg havde ægløsning at jeg fik præcis samme symptomer, som varede i en uge. Så det er svært at skulle regne med. Håber den er der

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.