Pædagogstuderende - barsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej med jer

Jeg har termin i midten af august. Min 1. Lønnede praktik starter 1. Juni. Hvor tidligt må man gå fra på barsel? Jeg har allerede bækkenløsning nu, og hvis det bliver lige så slemt som sidste graviditet, så kan jeg i hvert fald slet ikke holde til at arbejde indtil 4 uger før fødslen. Dog vil jeg jo gerne starte i praktik så jeg kan på barselsdagpenge.

Er der nogen som kan hjælpe? :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2017

Tip!

For at du kan "få lov" til at starte i din praktik, så skal du kunne gennemføre dine mål for praktikken på den korte tid du har. Dvs at det som andre skal have klaret på 6 mdr, det skal du klare på halvanden måned, eller mindre når du næsten med garanti ikke kan arbejde indtil 4 uger før termin. 

Jeg tvivler på at de vil ansætte dig i praktikken under de forudsætninger. 

Anmeld Citér

10. januar 2017

FrkGranger

Plus skriver at det er 4 uger før termin. 

Ved ikke hvordan det er efter den nye uddannelse, men da jeg læste fra 2008-2012, skulle kan have taget 1/2 delen af perioden minimum og have nået alle sine mål

Anmeld Citér

10. januar 2017

Zelinasmor

Du kan ikke få barselsdagpenge da du ikke kan nå at gennemføre dine mål uanset om du går fra 4 uger før eller tidligere. 

Anmeld Citér

10. januar 2017

Anonym trådstarter

1. Nå jamen så giver det jo sig selv. Jeg mener dog alligevel der er noget med at man godt Lan starte og så begynde igen efter barsel jeg ved godt praktikken ikke kan gennemføres på den korte tid  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.