Jeg er anonym, da det stadig er meget nyt, og jeg kender en del herinde privat.
Jeg er på p piller, og har været det siden september. Har taget dem hver dag, og i pauserne, har jeg haft min mens. Sidste måned kom den dog før jeg havde afsluttet pakken. Fortsatte dog med pillerne, og genoptog dem efter en uges pause.
Jeg tænkte ikke yderligere over det.
Jeg har så haft en del kvalme og været træt den sidste uges tid, så en pludselig indskydelse gjorde, at jeg købte en pakke med graviditetstest.
Og BANG 2 streger! På begge test! De er ikke voldsomt tydelige, og kom "først" efter 1,5-2min. Men de er der!
Lidt i chok, eller rettere sagt meget i chok, da vi var enige om at vi havde fået de børn vi skulle have. Min mand er ikke hjemme, og kommer meget sent hjem, så når ikke at få snakket med ham idag. Så aner ikke hvordan han vil reagere. Men er ret sikker på,at han har det som jeg. At selv om det ikke er planlagt, så beholder vi det, og når chokket er sunket, bliver det til et ønskebarn, som de 2 andre 
MEN nu sidder jeg og tænker... Hvordan beregner man terminsdatoen, når man ikke aner hvornår man har æl? Jeg burde jo i princippet ikke have æl pga af p pillerne? Nogen der har erfaringer med det? Eller en lignende situation? Jeg havde jo en blødning i december, mon den så betegnes som 1, mens dag, selv om den er lavet på p piller? Og nu når testene ikke var bragende positive, mon så ikke det tyder på jeg ikke er længere henne end de 4-5 uger?
Jeg er i princippet gang i en pakke p piller, der er en uge igen med dem. Lader selvf. være med at fortsætte på dem nu 
Jeg ved godt at lægen kan svare bedre på de spørgsmål, men det er aften, og vil gerne snakke med min mand om det, inden jeg kontakter lægen, og en trilliard tanker flyver rundt i pæren på mig lige nu. 
På forhånd tak for svar!