Pige/dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
14 svar
7 synes godt om
8. januar 2017

Nikoline123

Hej. Jeg har læst lidt på det fordi vi har 2 dejlige drenge og det kunne være dejligt med en lille prinsesse som nr 3 (en dreng er selvf også velkommen). Jeg har læst at drengesædceller dør hurtigere og at hvis man skal forsøge at lave en pige skal man være sammen 4 dage før ægløsning ca. Men hvis sædceller kan overleve 8 dage er det så ikke nærmere at forsøge 8 dage før æl? Jeg tror min æl falder den 26 men er ikke helt sikker�� Jer med forstand på dette hvornår ville i forsøge? Håber nogen kan hjælpe mvh 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2017

MiniMe2005

Jeg tror ikke, du skal forvente, at sldcellerne overlever så længe. Jeg har altid hørt max 5-6 dage. Hvis jeg brugte den metode, ville jeg nok prøve at have sex 2-3 dage før æl. Og så skal I jo være forberedte på, at det både kan tage lang tid at blive gravid, og det jo altså stadig sagtens kan blive en dreng igen (men det lyder heller ikke til, at det ville være jordens undergang).

Ellers er der mulighed for kønsselektion i udlandet, for man kun ligger befrugtede æg, der bliver piger op. Igen ingen garantier, men man er mere sikker. Der er tråd på min mave, der hedder kønsselektion, hvor du evt kan læse mere. Det er selvfølgelig en del mere kontroversielt, men muligheden er der, hvis man ikke har noget imod det :-)

Anmeld Citér

8. januar 2017

AogA

Vi har 2 drenge, og en pige på vej  Denne gang havde vi sex 3-4 dage før ægløsning, og de andre gange havde vi på ægløsningsdagen  Ved ikke om det er tilfældigt, men det kan i jo prøve  

Held og lykke med baby-projektet 

Anmeld Citér

8. januar 2017

Rockertand

Nikoline123 skriver:

Hej. Jeg har læst lidt på det fordi vi har 2 dejlige drenge og det kunne være dejligt med en lille prinsesse som nr 3 (en dreng er selvf også velkommen). Jeg har læst at drengesædceller dør hurtigere og at hvis man skal forsøge at lave en pige skal man være sammen 4 dage før ægløsning ca. Men hvis sædceller kan overleve 8 dage er det så ikke nærmere at forsøge 8 dage før æl? Jeg tror min æl falder den 26 men er ikke helt sikker�� Jer med forstand på dette hvornår ville i forsøge? Håber nogen kan hjælpe mvh 

Der er ikke nogen med forstand på dette - for det er en skrøne.

Du kan få masser af fortællinger, der bekræfter skrønen - og du kan få lige så mange, der afkræfter den.

Ved hver graviditet er det som at slå en terning, du har ca 51% chance for at ramme en dreng og ca 49% for at ramme en pige.

Anmeld Citér

8. januar 2017

Nikoline123

AogA skriver:

Vi har 2 drenge, og en pige på vej  Denne gang havde vi sex 3-4 dage før ægløsning, og de andre gange havde vi på ægløsningsdagen  Ved ikke om det er tilfældigt, men det kan i jo prøve  

Skønt��Hvordan fandt du ægløsning? Med test ? Vh

Anmeld Citér

9. januar 2017

Nikoline123

AogA skriver:

Hej A hvordan kendte du præcis æl dag? 

Anmeld Citér

9. januar 2017

Nikoline123

AogA skriver:

Hej A hvordan fandt du præcis æl dag? 

Anmeld Citér

9. januar 2017

AogA

Brugte ikke ægløsningstest, men beregner tidspunktet (har en meget regelmæssig cyklus) + at jeg kan mærke når jeg har ægløsning 

Anmeld Citér

10. januar 2017

Nikoline123

AogA skriver:

Brugte ikke ægløsningstest, men beregner tidspunktet (har en meget regelmæssig cyklus) + at jeg kan mærke når jeg har ægløsning 

Altså 14 dage frem 

Anmeld Citér

10. januar 2017

Nikoline123

AogA skriver:

Altså 14 dage frem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.