Snork vækker både mig og vores søn . Middel mod??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
11 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. januar 2017

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder så snorker min mand ganske forfærdelig højt. 

Det vækker mig og nu er det også begyndt at vække vores søn på 7 måneder der sover i vores soveværelse( han sover normalt igennem) 

han har altid snorket men det er bare blevet værre og værre. 

Det er helt ligemeget om han ligger på ryggen eller på siden. Vi bor i en 4 værelses lejlighed men selv inde i vores stue kan jeg høre ham ��. 

For leden gik jeg ind og sov på sofaen fordi kl havde passeret 02.45 og jeg bare måtte have noget søvn for at kunne være der for vores søn dagen efter. 

Han er for 2 år siden blevet tjekket for søvnapnø i forbindelse med noget medicin mod hovedpine og det lider han ikke af. 

Men nu vil jeg gerne hører jer om nogen kender noget der kan virke?

ved man kan købe en masse ting i håndkøb men er der nogen med nogle erfaringer med hvad der virker?

ps ved godt at vægtreduceringen skulle virke og det arbejdes der også på men har bare brug for noget der virker her og nu da jeg er ved at være desperat. Kan ikke vente på at få en Mats søvn i flere uger og da vi har flere børn er sofaen det eneste andet sted en af os kan sove.. 

så håber virkelig nogen kender til et af alle de midler der virker..

tak fordi du læste med så langt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2017

Skouboe

Prøv flixonase (kan købes som spray i håndkøb) og så vil jeg anbefale at du får lavet nogle ørepropper, der passer til dig. Og så prøv at rykke sønnen ud af soveværelset, hvis han ikke kan sove.

Anmeld Citér

8. januar 2017

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Prøv flixonase (kan købes som spray i håndkøb) og så vil jeg anbefale at du får lavet nogle ørepropper, der passer til dig. Og så prøv at rykke sønnen ud af soveværelset, hvis han ikke kan sove.

Tak. Det vil jeg prøve. Dog duer ørepropper ikke da jeg skal kunne høre min søn samt vores datter på 3 lider fortiden af mareridt. 

Lige pt kan vi ikke flytte vores søn ud. Og det duer ikke helt at min mand sover på sofaen da han underviser og gerne skal kunne fungere på sit job. Men vil helt sikkert prøve den der spray.. 

Anmeld Citér

8. januar 2017

Mor1986

Her er min mand rykket på et andet værelse pga hans snorken. Jeg vil hellere at jeg får noget søvn end at skulle ligge med ham. Og vi sover faktisk begge bedre på denne måde. 

Anmeld Citér

8. januar 2017

Anonym trådstarter

Mor1986 skriver:

Her er min mand rykket på et andet værelse pga hans snorken. Jeg vil hellere at jeg får noget søvn end at skulle ligge med ham. Og vi sover faktisk begge bedre på denne måde. 

Det er desværre ikke muligt her da alle værelser er besat og så er der kun stuen tilbage hvilket i længden heller ikke duer. 

Anmeld Citér

8. januar 2017

MKBP

Profilbillede for MKBP
Anonym skriver:

Det er desværre ikke muligt her da alle værelser er besat og så er der kun stuen tilbage hvilket i længden heller ikke duer. 

Min mand har sovet på sofaen i 6 år...- så det kan godt lade sig gøre  

//Mette

Anmeld Citér

8. januar 2017

Mamalou

Anonym skriver:

Tak. Det vil jeg prøve. Dog duer ørepropper ikke da jeg skal kunne høre min søn samt vores datter på 3 lider fortiden af mareridt. 

Lige pt kan vi ikke flytte vores søn ud. Og det duer ikke helt at min mand sover på sofaen da han underviser og gerne skal kunne fungere på sit job. Men vil helt sikkert prøve den der spray.. 

Kan din mand ikke høre børnene hvis du sover med ørepropper i? 

Anmeld Citér

8. januar 2017

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Kan din mand ikke høre børnene hvis du sover med ørepropper i? 

Jo det kan han godt, men i og med ham går på arbejde hver dag og jeg pt er på barsel syntes jeg egentlig ikke han skal stå op om natten og tage sig af vores børn på de dage hvor han skal på arbejde næste dag. 

Anmeld Citér

8. januar 2017

Anonym trådstarter

MKBP skriver:

Min mand har sovet på sofaen i 6 år...- så det kan godt lade sig gøre  

//Mette

Med en bedre sofa jo og det kunne vi også godt have råd til men lige nu søger jeg erfaringer med alle de ting og midler man kan købe mod snorken da både jeg og min mand hellere vil dette end ikke at dele seng. Og lige pt sover han jo også på sofaen for det har vi måtte gøre men vil jo gerne have ham ind i soveværelset igen. 

Anmeld Citér

8. januar 2017

Anonym trådstarter

Jeg må vidst hellere lige forklare meningen med mit indlæg da jeg vidst ikke har fået formuleret mig godt nok. Da jeg er ordblind er det sikkert mig der har skrevet noget forkert så prøver lige igen. 

jeg ved godt at sove hver for sig er en mulighed og lige pt sover min mand på sofaen. Det jeg søger er om nogen har et råd eller har erfaringer med Eks næseklemmer, en bestemt pude eller nogle af de andre midler man kan få mod snorken da vi begge hader ikke at sove sammen.

og ørepropper duer ikke da jeg går hjemme og min mand arbejder ca 10 timer om dagen pt og derfor ikke skal stå op om natten og tage sig af vores børn da jeg går hjemme. 

Man kan købe sig fattig i div midler mod snorken men hvad virker og hvad er fup?? Nogle erfaringer ?? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.