D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Kris' skriver:
Hej alle sammen.
Jeg er 4+5 og er i den grad ramt af kvalme, sådan hele døgnet rundt! Det har været der non-stop i tre døgn, og var faktisk grunden til, at jeg testede.
Kender I nogen gode råd mod heldags-kvalme?
Med venlig hilsen Kristina
Seabands! De havde en utrolig effekt på mig. De fjerner ikke kvalmen helt, men tager det værste. Jeg gik fra at kaste op 4-5 gange på en time til 4-5 gange på en dag. Kunne pludselig holde ud at gå i skole igen.
Derudover så nærmest levede jeg af agurk, klemmentiner og kakaomælk de første par måneder. Samt en bolle eller et par kartofler i ny og næ. Og så gælder det om at spise laaaangsomt, og mere eller mindre hele tiden. Jeg kunne godt være en time om at spse en bolle, og så finde en klemmentin frem så snart jeg var færdig med bollen, sådan at der hele tiden var bare lidt i maven.
Du skal finde det som lige netop du kan holde i maven. - Og gå uden om ting der gør meget ondt når der kommer igen. Rugbrød er f.eks. skidt fordi kernerne sætter sig fast i næsen. Og det er altså ikke fedt når man sidder med hovedet i lokummet og kerner i næsen for 20. gang på en dag 
Anmeld
Citér