Gravid og ingen symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. januar 2017

Anonym trådstarter

Så ramte jeg 6+1 og uden de store symptomer stadig, har meget LIDT ømme brystvorter (kun ved berøring) som er aftagende, ellers er jeg kun træt sover gerne en time eller 2 i løbet af dagen hvis jeg kan slippe af sted med det (men det kan jo skyldes mange ting) synes det er svært at forholde sig til at jeg rent faktisk er gravid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2017

Bb2015

Anonym skriver:

Så ramte jeg 6+1 og uden de store symptomer stadig, har meget LIDT ømme brystvorter (kun ved berøring) som er aftagende, ellers er jeg kun træt sover gerne en time eller 2 i løbet af dagen hvis jeg kan slippe af sted med det (men det kan jo skyldes mange ting) synes det er svært at forholde sig til at jeg rent faktisk er gravid 

Jeg forstår dig alt for godt! Det var det samme da jeg var gravid og forhørte endda min svigerfar, som er læge, om det kunne passe eller om der var noget galt. Havde slet ikke ondt i brysterne og var kun træt! Ekstremt træt godt nok, men stadig  men man kan alligevel godt være mega gravid uden at have det forfærdeligt 

Anmeld Citér

7. januar 2017

Anonym trådstarter

Michfich skriver:

Jeg forstår dig alt for godt! Det var det samme da jeg var gravid og forhørte endda min svigerfar, som er læge, om det kunne passe eller om der var noget galt. Havde slet ikke ondt i brysterne og var kun træt! Ekstremt træt godt nok, men stadig  men man kan alligevel godt være mega gravid uden at have det forfærdeligt 

Det er SÅ mærkeligt! Det føles helt forkert, man bliver jo helt nervøs for til scanningen om der nu også er noget i maven 

Anmeld Citér

7. januar 2017

Camilla <3

Jeg havde heller ingen symptomer i starten, så var hamrende nervøs for NF. For troede slet ikke på, at der kunne være en baby i maven.  

Er 22+2 i dag, har kun haft lidt halsbrand og så har jeg bare været træt. 

Anmeld Citér

7. januar 2017

Anonym trådstarter

Camilla <3 skriver:

Jeg havde heller ingen symptomer i starten, så var hamrende nervøs for NF. For troede slet ikke på, at der kunne være en baby i maven.  

Er 22+2 i dag, har kun haft lidt halsbrand og så har jeg bare været træt. 

Tror også mit mest gennemgribende symptom er min træthed hvis ellers det kommer fra graviditeten og ikke noget andet  håber da baby har det godt og jeg bare er heldig

Anmeld Citér

7. januar 2017

Camilla <3

Anonym skriver:

Tror også mit mest gennemgribende symptom er min træthed hvis ellers det kommer fra graviditeten og ikke noget andet  håber da baby har det godt og jeg bare er heldig

Ved mig var jeg ikke i tvivl  Den var så altoverskyggende den træthed  haha 

Anmeld Citér

7. januar 2017

Anonym trådstarter

Camilla <3 skriver:

Ved mig var jeg ikke i tvivl  Den var så altoverskyggende den træthed  haha 

Jaaa. Jeg tænker nok også det er pga graviditeten 

Anmeld Citér

8. januar 2017

Camilla <3

Anonym skriver:

Jaaa. Jeg tænker nok også det er pga graviditeten 

Mon ikke.  Hæhæ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.