søger Opskrift på oreois

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej  

vi skal holde 25+25 års fødselsdag næste weekend.

og vi har valgt menuen består af 

Tortillas pandekager-tacosskaller-nachos  med majs.agurk.iceberg.peberfrugt.fetaost.tomat peanuts.

oksekød.ris.ost flere forslag??

hvilken dressing kan i anbefale.

vi havde bestemt vi ville købe færdig islagkage men føler jeg heller vil lave is selv for er bage elsker. og vi har valgt en nem menu.

vil rigtig gerne prøve at lave  Oreois men vil gerne bruge en opskrift hvor jeg ikke finder en random på nettet tænker der sidder nogen herinde som har en som er god. plejer at lave daimislagkage men pga nogen af gæsterne er kræsne med nødder og daim så det desværre no go da den ellers altid er lækker 

vælger lige anonym da min svigermor helst ikke skal se vi er igang med PB og lavet et indlæg om det forleden dag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej  

vi skal holde 25+25 års fødselsdag næste weekend.

og vi har valgt menuen består af 

Tortillas pandekager-tacosskaller-nachos  med majs.agurk.iceberg.peberfrugt.fetaost.tomat peanuts.

oksekød.ris.ost flere forslag??

hvilken dressing kan i anbefale.

vi havde bestemt vi ville købe færdig islagkage men føler jeg heller vil lave is selv for er bage elsker. og vi har valgt en nem menu.

vil rigtig gerne prøve at lave  Oreois men vil gerne bruge en opskrift hvor jeg ikke finder en random på nettet tænker der sidder nogen herinde som har en som er god. plejer at lave daimislagkage men pga nogen af gæsterne er kræsne med nødder og daim så det desværre no go da den ellers altid er lækker 

vælger lige anonym da min svigermor helst ikke skal se vi er igang med PB og lavet et indlæg om det forleden dag

Jeg ville umiddelbart bruge en almindelig flødeis som grund opskrift og så putte knuste oreos i. - Ligesom når man laver diamis.

Anmeld Citér

7. januar 2017

Anonym trådstarter

Jeg ville umiddelbart bruge en almindelig flødeis som grund opskrift og så putte knuste oreos i. - Ligesom når man laver diamis.

fedt vil jeg prøve. tror du man kan lave en bund ala mandelbund bare med oreos  tak for svar 

Anmeld Citér

7. januar 2017

MamaGulloev

Anonym skriver:

fedt vil jeg prøve. tror du man kan lave en bund ala mandelbund bare med oreos  tak for svar 

Ja, eller en browniebund tror jeg kunne være lækkert til.

Anmeld Citér

7. januar 2017

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Ja, eller en browniebund tror jeg kunne være lækkert til.

uhhh lyder lækkert hmm hvor mange pakker oreos vil du bruge vi blir 15 personer 

Anmeld Citér

7. januar 2017

MamaGulloev

Anonym skriver:

uhhh lyder lækkert hmm hvor mange pakker oreos vil du bruge vi blir 15 personer 

Uh det ved jeg ikke.. 2 pakker måske? Ville i hvert fald købe 2 pakker, mindst.

Anmeld Citér

7. januar 2017

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Uh det ved jeg ikke.. 2 pakker måske? Ville i hvert fald købe 2 pakker, mindst.

OMG kan man godt teste negativ på hjemmetest og lægens test i uge 5 og stadigvæk være gravid??? min mens er ikke kommet har vanvittig ømme bryster som har varet en del dage nu.. har ufattelig trang til pommefritter og har mens smerter som kommer i korte perioder hvor jeg tænker nåååh nu kommer det for fuld udblæsning men smerten forsvinder igen        og er træt..

oplever ofte op til mens ekstremt træthed og som regel 1 dag med ømme bryster.. men ikke dette ..fatter bare ikke hvad der sker for min krop for den opføre sig anderledes og ER JO ikke gravid.. sekretæren ville ikke engang hjælpe mig videre med dette her 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.