hvor læng har i seX???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.209 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. oktober 2009

engel24

HEJ.

er begyndt at tænke på hvor længe man skal - må - burde man dyrke sex når man er gravid? .. kan det sætte fødsel igang ???

er gravid i uge 37

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

mariamiss6

du må dyrke sex, lige til du ikke kan mere....

sex i sig selv kan aldrig medføre en abort, såfremt du er rask og helt normalt gravid i hvert fald....

Anmeld

5. oktober 2009

Mumto3

Hop I bare løs Ja, det kan godt sætte fødslen igang, men ikke fortidligt!!! Det er først på det tidspunkt du ALLIGEVEL ville være gået i fødsel at lidt sex kan hjælpe med at sætte skub i tingene. -og iøvrigt så ville det blive betagtet som at du 'fødte til tiden' hvis du født nu. Alt mellem 37+0 og 42+0 bliver regnet for normalt fødselstidspunkt.

Anmeld

5. oktober 2009

Valle81

engel24 skriver:

HEJ.

er begyndt at tænke på hvor længe man skal - må - burde man dyrke sex når man er gravid? .. kan det sætte fødsel igang ???

er gravid i uge 37

Alt det sex man vil, når man vil osv.

Med mindre det er fordi man har nogle komplikationer , og man bliver frarådet at dyrke sex. Nogle siger det kan sætte fødseln igang, når man er langt nok henne, men det er vist en skrøne der hører til under ammestue historier:0)

Så nyd alt det sex i orker:0)

Christina

Anmeld

5. oktober 2009

engel24

det ville med sikkerhed være en oplevelse vis vandet gik under samleje

det ville man ikke glemme

Anmeld

5. oktober 2009

LotteGabriella

engel24 skriver:

HEJ.

er gravid i uge 37

hehe hyp I bare løs Der sker nemlig ingenting ved at ha' sex og faktisk så er det rigtig god træning til din limoder at du få mange orgasmer under graviditeten, da det træner den i at trække sig sammen...hvilket man også kan mærke da maven kan blive helt hård

Anmeld

5. oktober 2009

BinaMor

Vi havde sex i uge 37.6.
jeg fødte dagen efter...

Anmeld

5. oktober 2009

Tina2

Det sker der ikke noget ved..... Her satte det gang i fødslen begge gange. Første gang 39+2 og anden gang på terminsdagen:-)

Anmeld

5. oktober 2009

StinaS

Hej.

Der skulle være et hormon i mandens sæd, som kan hjælpe til opstart af veer, men dette vil altså ikke ske før din krop alligevel har indstillet sig på at skulle gå i gang med at føde selv.

Herhjemme havde jeg plaget manden om at give mig en tur, for jeg gad ved gud ikke være gravid mere (10 dage over tid) og jeg fik hvad jeg ville, og startede fødsel 5-6 timer efter. Så jo, når kroppen er klar, så kan det altså være en rigtig god fødsels starter. Det hjalp ihvertfald her.

Mvh Stina

Anmeld

5. oktober 2009

starsofheaven

Hejsa, vi havde sex til det sidste altså indtil terminsdagen, men hos os skete der ingenting, det satte ikke gang i fødslen, men det gjorde det hos min veninde, 2 timer efter fik hun veer og 3 timer senere havde hun født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.