Altså de dårlige drømme... Husker tydeligt både fra Silas og Rune at jo tættere man kom på den terminsdato, jo mere drømte man og det var ikke behagelige drømme og de handler for det meste om baby.
De er bare rigtig dumme og jeg drømte i nat at jeg var ligeså gravid som jeg er nu og så begyndte jeg at bløde, men jeg tog det som tegnblødning fordi det var ligesom at mit vand var gået sammen med det, hvilket jeg ikke aner hvordan føles eller ser ud fordi mit vand er blevet taget af jm begge gange. Men så tager vi så på sygehuset, fordi mine veer bliver sådan lidt mere og der fortæller de mig så at min livmoderhals er helt væk, men at blodet kommer fra mig og at jeg skal have stikpiller for at blødgøre mig helt dernede.. Vi bliver så sendt hjem igen og pludselig, er der donationer i form af 8000 hvide roser til os fra lærerseminaret og kondolence breve, hvilket jeg synes var underligt fordi der jo ikke var noget galt med baby, men det var så åbenbart mig de mente der ville dø.. Finder så ud af at de vil fjerne hele mit underliv i samme øjeblik at baby bliver født og bum så vågner jeg...
Kunne der gå flere ting galt lige dér helt ærligt? Drømme er så dumme og ved bare at de vil blive oftere og værre jo tættere vi kommer.. Vil så også hilse at sige jeg er en mareridts drømmer og har sindsygt livlige drømme i forvejen, vi har tendens til søvngængeri i min familie, det har jeg heldigvis ikke arvet, men "bare" de meget livagtige drømme.
Og nu sidder jeg så og prøver at få Jasmin til vågne derinde, for der er ikke noget værre end, efter sådan en drøm, ikke at mærke baby med det samme bagefter.. Så må lige igang med noget koldt vand.. Nå, ville bare dele og vil da også gerne høre jeres skøre drømme op til fødslen, for dem er der sikkert rigtig mange af derude...

Anmeld
Citér