Anonym skriver:
Har du prøvet at stimulere din mand deromme? Er inderst inde bange for at han måske finder ud af han er til drenge eller hvad nu hvis han kan lide det men jeg har svært ved at forholde mig til den rolle jeg vil få?
Man bestemmer sig ikke pludseligt for at blive til mænd, han skal kunne tænde på en mand og det er jo med ALT hvad det indebærer, altså skægstubbe, mandebrøl, ingen bryster, store fødder, mandlige træk... Der skal mere end at man får stukket noget op i numsen til at man vågner op og tænker "Jeg har da alle dage været bøsse, jeg vidste det bare ikke" Ej
Der behøver du så absolut ikke være bekymret, men det kan godt være han vil synes det er så lækkert at han bliver afhængig af at I gør det hver gang
Synes du skal tage en snak med ham før du i hvert fald gør noget, nogle mænd ville finde det enormt krænkende at du overhovedet kunne finde på det, hvis du bare gør det, sådan med en finger imens I er igang og det er jo ikke det du er ude efter
Prøv at spørge ham om det er noget han har tænkt over om han kan lide... Rigtig mange mænd bruger selv en finger i numsen når de onanerer, for det får dem til at komme hurtigere, nogle, ligesom kvinder, vil absolut ikke røres deromme, ligemeget HVEM der så end gør det 
Anmeld
Citér