Anal stimulerende legetøj til manden - erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.355 visninger
8 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. januar 2017

Anonym trådstarter

Jeg har læst og hørt at det er mere og mere normalt at der bliver købt strap-on og andet anal stimulerende legetøj til mænd som bliver benyttet af ganske alm. Heteroseksuelle par. 

Nogen herinde der har erfaring med dette og evt. Vil dele deres tanker og oplevelser. 

Har højt det skulle være ovenud himmelsk for manden at blive stimuleret deromme og at det ikke betyder han er homoseksuel og overvejer at forslå det for min mand da jeg vil gøre alt for at udforske og bringe ham nydelse. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har læst og hørt at det er mere og mere normalt at der bliver købt strap-on og andet anal stimulerende legetøj til mænd som bliver benyttet af ganske alm. Heteroseksuelle par. 

Nogen herinde der har erfaring med dette og evt. Vil dele deres tanker og oplevelser. 

Har højt det skulle være ovenud himmelsk for manden at blive stimuleret deromme og at det ikke betyder han er homoseksuel og overvejer at forslå det for min mand da jeg vil gøre alt for at udforske og bringe ham nydelse. 

Hvis han aldrig har prøvet det før. Altså nogen former for anal leg. Så er det måske lige voldsomt nok at foreslå ham en strap-on. Så måske hellere starte med nogle små anal kugler, fingrene og tungen og se om det er noget for ham til at starte med 

Anmeld Citér

5. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis han aldrig har prøvet det før. Altså nogen former for anal leg. Så er det måske lige voldsomt nok at foreslå ham en strap-on. Så måske hellere starte med nogle små anal kugler, fingrene og tungen og se om det er noget for ham til at starte med 

Har du prøvet at stimulere din mand deromme? Er inderst inde bange for at han måske finder ud af han er til drenge eller hvad nu hvis han kan lide det men jeg har svært ved at forholde mig til den rolle jeg vil få? 

Anmeld Citér

5. januar 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Har du prøvet at stimulere din mand deromme? Er inderst inde bange for at han måske finder ud af han er til drenge eller hvad nu hvis han kan lide det men jeg har svært ved at forholde mig til den rolle jeg vil få? 

Der er masser af mænd der godt kan li en finger i bagen uden at det har noget som helst med homosekualitet at gøre! Det hænger på ingen måde sammen! Mange homoer modtager heller ikke analsex, det er en præference helt for sig selv. Så bare rolig!!! 

Anmeld Citér

5. januar 2017

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Der er masser af mænd der godt kan li en finger i bagen uden at det har noget som helst med homosekualitet at gøre! Det hænger på ingen måde sammen! Mange homoer modtager heller ikke analsex, det er en præference helt for sig selv. Så bare rolig!!! 

Mange tak for dit svar. 

Det er nemlig også det jeg har hørt men føler mig alligevel usikker ��

og ved ikke hvordan man adskille det ene fra det andet

Anmeld Citér

5. januar 2017

Aristocats

Anonym skriver:

Tvivler nu på at din mand på magisk vis bliver til mænd fordi han får noget op i bagdelen  

Anmeld Citér

5. januar 2017

Muhmi

Anonym skriver:

Man bestemmer sig ikke pludseligt for at blive til mænd, han skal kunne tænde på en mand og det er jo med ALT hvad det indebærer, altså skægstubbe, mandebrøl, ingen bryster, store fødder, mandlige træk... Der skal mere end at man får stukket noget op i numsen til at man vågner op og tænker "Jeg har da alle dage været bøsse, jeg vidste det bare ikke" Ej Der behøver du så absolut ikke være bekymret, men det kan godt være han vil synes det er så lækkert at han bliver afhængig af at I gør det hver gang Synes du skal tage en snak med ham før du i hvert fald gør noget, nogle mænd ville finde det enormt krænkende at du overhovedet kunne finde på det, hvis du bare gør det, sådan med en finger imens I er igang og det er jo ikke det du er ude efter Prøv at spørge ham om det er noget han har tænkt over om han kan lide... Rigtig mange mænd bruger selv en finger i numsen når de onanerer, for det får dem til at komme hurtigere, nogle, ligesom kvinder, vil absolut ikke røres deromme, ligemeget HVEM der så end gør det

Anmeld Citér

6. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er single. Men var engang sammen med en fyr som gerne ville prøve det og det sagde ham ikke det store. 

Du skal ikk være bange for om hav bliver til mænd ved at prøve det. Sådan hænger det slet ikk sammen. Er han til mænd så er han der allerede nu. det kommer altså ikke bare. 

Det er jo sådan noget i skal snakke om inden i prøver. Du skal jo føle dig godt tilpas med det også. 

Snak med din mand og først og fremmest hør hvad han tænker om ideen 

Anmeld Citér

6. januar 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Mange tak for dit svar. 

Det er nemlig også det jeg har hørt men føler mig alligevel usikker ��

og ved ikke hvordan man adskille det ene fra det andet

Jeg synes lidt du kan sammenligne det med at være bange for at en kvinde skulle blive ledbisk af at blive slikket det har intet med hinanden at gøre. Det er jo ikke sexen man bliver homo af, men tiltrækningen af samme køn fysisk og følelsesmæssigt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.