Snart fastelavn - hyggetråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
7 svar
3 synes godt om
5. januar 2017

AnoMom

Bare en lille hygge tråd ��

nu nærmer fastelavn sig jo og hvis vuggestuen holder noget så skal lille fimsen da klædes ud som alle de andre børn. 

Men hvordan vælger man kostume til en dreng på 17 måneder? 

Allesammen er jo mega søde. Så kunne da godt tænke mig at høre hvad i lægger vægt på?:-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2017

Newsence

I min søns dagpleje vil de ikke have nogen masker da det stræmmer de små. 

Derudover ville jeg lægge vægt på noget han kan genkende. En bi, en løve, tigerdyr osv. Noget efter genkendeligt og han syntes er spændende 

Anmeld Citér

6. januar 2017

AnoMom

Newsence skriver:

I min søns dagpleje vil de ikke have nogen masker da det stræmmer de små. 

Derudover ville jeg lægge vægt på noget han kan genkende. En bi, en løve, tigerdyr osv. Noget efter genkendeligt og han syntes er spændende 

Masker kan jeg godt forstå er no go. Der kan heller ikke være rart at bærer for sådan en lille en. :-)

Det andet du siger er en meget god ide. Han ved hvad en kat, hund, frø, ko, får og en hest er. Måske også en løve. Men den er lidt usikker. 

Han er vild bamse (bamse og kylling) men den er bare så original synes jeg. 

Hmm synes den er svær 

Anmeld Citér

6. januar 2017

Miti's mama

Min datter er 2 år, og hun skal klædes ud som superhelten Lynet, med et fint strutskørt til... det er simpelthen fordi der ikke er noget hun er mere glad for end strutskørter, og så stæser hun rundt non stop 

Anmeld Citér

6. januar 2017

AnoMom

Miti's mama skriver:

Min datter er 2 år, og hun skal klædes ud som superhelten Lynet, med et fint strutskørt til... det er simpelthen fordi der ikke er noget hun er mere glad for end strutskørter, og så stæser hun rundt non stop 

Hihi god ide ;-) 

overvejer om jeg skal klæde ham ud som løve. Han er født i løvens tegn og siger raaaw hver gang han ser en løve men han gør det også når han ser en Bjørn. Hehe

Anmeld Citér

6. januar 2017

tarkoflen

Vores datter var de første to år i vuggestuen klædt ud som princess Leia fra starwars  

sidste år var hun Rasmus klump

Anmeld Citér

6. januar 2017

baby_drømme

Min søn var brandmand sidste år, kostumet bestod af en brandmand jakke og brandmand hjelm (i blødt stof) Jeg valgte med vilje at han ikke skulle have en heldragt på, fordi det er mere besværligt ved ble skift og så kunne jeg forestille mig, at det ikke er særlig behageligt, at have en varm dragt på hele dagen. 

I år tror jeg han skal have samme kostume på, hvis ikke vi finder noget andet.  

Anmeld Citér

6. januar 2017

Guldlok88

I år skal bassen nok være Kion fra Løvernes Garde Da han var mindre kiggede jeg altid på hvad han kunne lide.. Så første gang var han Tigerdyret.. Nu er han nået den alder hvor han selv bestemmer, så sidste år var han brandmand og i år vil han være Kion  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.