Hjælp.! Kun positiv over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. januar 2017

Anonym trådstarter

Jeg står i en meget mærkelig situation. 

Jeg er pt. På dag 43 af min cyklus som normalt er på ca 31 dage. Jeg havde ubeskyttet sex d. 11/12 og ville derfor være omkring 5+4 idag hvis der var noget. 

Jeg har i løbet af den sidste halvanden uge testet omkring 9 gange. Alle er negative indenfor tiden, men ved test Nr 3 var jeg for doven til at gå ud med den, så da jeg stod op næste dag var den svagt positiv. Det kan man jo ikke lægge noget i, da det er efter tid. Men efterfølgende er det samme sket 4 gange!! Bragende negativ, men bliver svagt positiv efter et par timer.. Intet har ændret sig. Skal som en bonus siges at hvis jeg tester med morgen urin forbliver de negative. Tester jeg senere på dagen sker det at de bliver positive efterfølgende. 

Jeg har været gravid 3 gange før. (mistet 2) og jeg har nøjagtig de samme symptomer som dengang. Brysterne er vokset over en skål størrelse i løbet af et par dage. Og de er ømme. Ikke som Alm pms. Men gravid av agtig ømme. Jeg er vildt træt, skal tisse ofte. Hvidt udflåd (meget) og halsbrand. Sådan har min krop altid kun opført sig når jeg har været gravid, og jeg har altid selv kunne mærke det før jeg testede positiv. 

Har forklaret min læge dette. Men deres test var selvfølgelig osse negativ, så de mener at jeg ikke er gravid. Men jeg synes ikke den kan passe. Alt i min krop skriger at det er jeg. 

Så jeg er lidt i panik. Det er meget mærkeligt!  Nogen der nogensinde har prøvet noget lignende.?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2017

Anonym trådstarter

Slet ingen der har prøvet noget lignende? 

Anmeld Citér

6. januar 2017

Swhc

Altså jeg har prøvet det med at teste negativ og fortsat have symptomer og udebleven mens. Min læge sendte mig så til blodprøve, måske kunne du foreslå det?

det skal så siges at blodprøven også viste negativ

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.