Taber mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. januar 2017

Anonym trådstarter

hej piger, 

måske et lidt dumt spørgsmål 

min normal vægt var omkring 64,5 kg og min højde 172 cm ca. 

Jeg har så endelig fået sat batterier i vores bade vægt. Og den siger 63,1 kg nu  jeg er 8+4

jeg har kvalme ture tit,  men brækker mig kun en engang imellem. Men appetit er stortest væk.

Bør jeg ringe til lægen imorgen? Eller får fosteret nok næring? 

Kh. Den bekymrede 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2017

Liv_86

Anonym skriver:

hej piger, 

Jeg har så endelig fået sat batterier i vores bade vægt. Og den siger 63,1 kg nu  jeg er 8+4

jeg har kvalme ture tit,  men brækker mig kun en engang imellem. Men appetit er stortest væk.

Kh. Den bekymrede 

Baby får altid hvad baby skal have. 

Jeg kastede op 15 gange dagligt og mine to drenge i maven er nogle ordentlige basser. Det er kun dig der kommer til at mangle. Sørg for at få drukket nok

Anmeld Citér

5. januar 2017

Miti's mama

Helt normalt. Baby er stadig itty-bitty og tager hvad han/hun har brug for. Prøv at spise små måltider og drik godt med vand (det er for din skyld). Og tillykke 

Anmeld Citér

5. januar 2017

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Baby får altid hvad baby skal have. 

Jeg kastede op 15 gange dagligt og mine to drenge i maven er nogle ordentlige basser. Det er kun dig der kommer til at mangle. Sørg for at få drukket nok

Okay tusind tak for svar 

Anmeld Citér

5. januar 2017

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Helt normalt. Baby er stadig itty-bitty og tager hvad han/hun har brug for. Prøv at spise små måltider og drik godt med vand (det er for din skyld). Og tillykke 

Mange tak og tak for svar 

må prøve 

Anmeld Citér

5. januar 2017

Nel

Jeg havde heller ingen appetit i de uger jeg havde kvalme, og min vægt stod stille på 58,5 indtil jeg var 12-15 uger henne.  Nu siger den knapt 64 ved de 23 uger. Så du skal slet ikke bekymre dig, jeg ville kun blive nervøs hvis du pludselig tabte dig rigtig meget og hvis det varer ved efter de 15 uger ca. I starten er det væske, blod, fedt man tager på og ikke babyen, så der er ikke noget galt i at det går lidt langsomt. Og som de andre skriver, så skal baby nok sørge for at tage alt hvad den vil have, det er kun dig selv den manglende appetit går ud over

Anmeld Citér

5. januar 2017

Muhmi

Anonym skriver:

hej piger, 

Kh. Den bekymrede 

Bare rolig, jeg taber mig altid i mine graviditeter.. Altså 10+ kilo (Har også nok at tage af dog) Men begge mine unger har vejet over 3 kilo da de blev født, så de fik hvad de skulle have

Anmeld Citér

5. januar 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Jeg havde heller ingen appetit i de uger jeg havde kvalme, og min vægt stod stille på 58,5 indtil jeg var 12-15 uger henne.  Nu siger den knapt 64 ved de 23 uger. Så du skal slet ikke bekymre dig, jeg ville kun blive nervøs hvis du pludselig tabte dig rigtig meget og hvis det varer ved efter de 15 uger ca. I starten er det væske, blod, fedt man tager på og ikke babyen, så der er ikke noget galt i at det går lidt langsomt. Og som de andre skriver, så skal baby nok sørge for at tage alt hvad den vil have, det er kun dig selv den manglende appetit går ud over

Okay tak for svar 

så er jeg mere rolig 

Anmeld Citér

5. januar 2017

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Bare rolig, jeg taber mig altid i mine graviditeter.. Altså 10+ kilo (Har også nok at tage af dog) Men begge mine unger har vejet over 3 kilo da de blev født, så de fik hvad de skulle have

Ja okay, så skal det nok gå det hele  tak for svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.