privat eller sygehus???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
2 svar
1 synes godt om
5. januar 2017

nico3

jeg skal til lægen mandag og snakke lidt om fertilitetbehandling. og tænkte så på hvad i har af erfaring på det private og sygehus?? 

er der stor forskel på ventetid og behandling de to steder?

jeg har kun været gravid en gang og tabte i uge 6 den 17/11-2015. så nu er det næste skridt på vejen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2017

LeneKE

nico3 skriver:

jeg skal til lægen mandag og snakke lidt om fertilitetbehandling. og tænkte så på hvad i har af erfaring på det private og sygehus?? 

er der stor forskel på ventetid og behandling de to steder?

jeg har kun været gravid en gang og tabte i uge 6 den 17/11-2015. så nu er det næste skridt på vejen.

Vi har lige været igennem IVF behandling i det offentlige og jeg har kun stor ros tilovers for dem  Vi kom til stort set med det samme da vi havde været til informationsmøde og indledende undersøgelse. De kæmper selvfølgelig med travlhed, som de fleste andre afdelinger på et offentligt sygehus, men vi er ALTID blevet mødt med smil og følelsen af at der var masser af tid til os 

At vi så var så heldige at jeg blev gravid i første forsøg er bare ekstra "icing on the cake" 

Anmeld Citér

5. januar 2017

NoraK

Vi har lige til været forsamtale på OUH i dag, så min erfaring er ikke så stor endnu, men jeg har fået et positivt indtryk. Ventetiden på at komme til samtale var på en lille måned og vi har mulighed for at opstarte behandling med det samme når det passer med min cyklus. Så alt i alt er jeg positivt stemt overfor det offentligt indtil videre  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.