Blodprøvesvar på sundhed.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.158 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej kan man se blodprøve svar på sundhed dk ligeså hurtigt som hvis du ringede til lægen? Eller kan lægen se dem før de kommer ind på sundhed.dk???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2017

Bananaalice

Jeg synes de kommer hurtigt ind Så det er bare at logge ind dagligt indtil lægen selv ringer.

Anmeld Citér

5. januar 2017

pb2017

Mener det er efter et par dage, at svarene kommer ind i din e-journal, men lægen skulle gerne have svarene inden eller i hvert fald på samme tid  

Alt efter hvad du har fået taget blodprøver for, er det altså altid en fordel at høre svaret fra lægen - der er jo ofte et meget bredt referenceinterval, som lægen "vurdere" ud fra 

Anmeld Citér

5. januar 2017

Swhc

Da jeg fik taget hcg blodprøve drejede det sig blot om at finde ud af om jeg var gravid eller ej, hvorfor jeg selv kunne aflæse det på sundhed.dk (lægen bekræftede dog, at jeg havde ret). Men hvis det drejer sig om eventuelle komplikationer i graviditet så ville jeg nok vente med at kigge og vurdere noget selv før jeg havde hørt fra lægen. 

Held og lykke 

Anmeld Citér

5. januar 2017

quindelist

Du kan se blodprøve svar på sundhed.dk med 3 dages forsinkelse -din læge får svaret med det samme det er klar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.