Utålmodig, ingen mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

257 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej allesammen

Spørger egentligt bare lige, da jeg er ved at være utålmodig 

Jeg forvæntede egentligt min mens omkring månedeskifte des-jan., men den er ikke kommet endnu. Jeg tog eg test ca. 1. Januar, som var negativ. 

Jeg har siden forventet mens havt ca hver anden dag pletblødning og blodigt/brunt udflåd. Og så har jeg også havt lættere mens smerter. 

Er der nogen der har prøvet lignende? 

Min mens er ikke helt regelmæssig, da jeg stoppede med piller for kun 3 mdr siden, men cyklus er ca 32 dage og har aldrig oplevet dette før og er aldrig gået over i 37 dage 

På forhond tak! 

Ps. er ikke 100% dansk, så undskyld for stavefejl 

(er anonym da projekt baby er hemmeligt)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2017

Anonym trådstarter

Ingen der har oplevet lignende?

Anmeld Citér

5. januar 2017

Baby2017

Anonym skriver:

Ingen der har oplevet lignende?

Hejsa. 

De jeg havde været af mine p piller i 3-4 måneder oplevede jeg at mens udeblev.  Jeg oplevede at omkring hvor den skulle komme var der en lille pletblødning men det stoppede igen.  Min cyklus var omkring 28-29 dage og nåede op omkring 35-36 dage.  Så ens cyklus kan meget nemt være meget uregelmæssig.. 

Da vi startede op på baby projekt var den stabil på 26-28 dage og der var der gået et havlt år fra p pille stop

Anmeld Citér

5. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej allesammen

Spørger egentligt bare lige, da jeg er ved at være utålmodig 

Jeg forvæntede egentligt min mens omkring månedeskifte des-jan., men den er ikke kommet endnu. Jeg tog eg test ca. 1. Januar, som var negativ. 

Jeg har siden forventet mens havt ca hver anden dag pletblødning og blodigt/brunt udflåd. Og så har jeg også havt lættere mens smerter. 

Er der nogen der har prøvet lignende? 

Min mens er ikke helt regelmæssig, da jeg stoppede med piller for kun 3 mdr siden, men cyklus er ca 32 dage og har aldrig oplevet dette før og er aldrig gået over i 37 dage 

På forhond tak! 

Ps. er ikke 100% dansk, så undskyld for stavefejl 

(er anonym da projekt baby er hemmeligt)

Hej! Da jeg blev gravid havde jeg en måned inden hvor jeg gik en uge over tid med mens og den var så svag at jeg troede jeg var gravid - men det var bare min krop, der skulle vænne sig til p-pille stoppet  måneden efter var den der jo så! Håber den snart er der hos dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.