Jeg er førstegangs, og begyndte at få et seriøst bildæk omkring 10+0, men det lignede absolut ikke at jeg var gravid. Først omkring 17. uge begyndte folk på mit arbejde at kommentere på at man kan se det lidt. Og den 22. december da jeg var 18+0 rejste en dame sig for mig i toget for at tilbyde mig sin plads pga mavsen
Nu er jeg 19+6 og synes egentligt stadig ikke det er særligt tydeligt - jeg kan kun få en fin, rund mave hvis jeg tager det helt rigtige tøj på. Jeg er i en terminsgruppe på Facebook (hvor vi har termin ca samtidig alle sammen), og når jeg ser deres maver, føler jeg mig virkelig lille i forhold til dem. Jeg er ikke tynd af natur, havde da lidt lidt ekstra polstring på kroppen inden jeg blev gravid, men ikke overdrevet meget. Men jeg er også 173 høj, så måske baby bare vokser opad i stedet for ud af
Den gang min livmoder i følge eksperterne kun skulle gå til mellem skambenet og navlen, kunne baby scannes helt op til lidt hen over navlen, så måske der er noget om snakken. Så jeg tror virkelig det er individuelt hvornår det kan ses. Har også hørt at det er meget hurtigere når man er 2. gangs, fordi livmoderen på forhånd ved at den skal udvide sig meget 
Det værste er næsten når jeg ligger ned - så flader alting ud og jeg føler mig absolut ikke gravid! 
Anmeld
Citér