Hvornår kunne det ses på jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej piger

Er gravid 2. Gang og er 7+0 idag. Har det forfærdeligt, men kan forstå på eksperterne at det ikke nødvendigvis er dårlige tegn  

Men kom lige til at tænke på hvornår jeres mave ikke kunne skjules længere?  Har lige haft en meget oppustet periode, men den er efterhånden faldet igen, og min mave ligner sig selv.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2017

Pianisten

Jeg er førstegangs, og begyndte at få et seriøst bildæk omkring 10+0, men det lignede absolut ikke at jeg var gravid. Først omkring 17. uge begyndte folk på mit arbejde at kommentere på at man kan se det lidt. Og den 22. december da jeg var 18+0 rejste en dame sig for mig i toget for at tilbyde mig sin plads pga mavsen Nu er jeg 19+6 og synes egentligt stadig ikke det er særligt tydeligt - jeg kan kun få en fin, rund mave hvis jeg tager det helt rigtige tøj på. Jeg er i en terminsgruppe på Facebook (hvor vi har termin ca samtidig alle sammen), og når jeg ser deres maver, føler jeg mig virkelig lille i forhold til dem. Jeg er ikke tynd af natur, havde da lidt lidt ekstra polstring på kroppen inden jeg blev gravid, men ikke overdrevet meget. Men jeg er også 173 høj, så måske baby bare vokser opad i stedet for ud af Den gang min livmoder i følge eksperterne kun skulle gå til mellem skambenet og navlen, kunne baby scannes helt op til lidt hen over navlen, så måske der er noget om snakken. Så jeg tror virkelig det er individuelt hvornår det kan ses. Har også hørt at det er meget hurtigere når man er 2. gangs, fordi livmoderen på forhånd ved at den skal udvide sig meget

Det værste er næsten når jeg ligger ned - så flader alting ud og jeg føler mig absolut ikke gravid!

Anmeld Citér

4. januar 2017

Miti's mama

Anonym skriver:

Hej piger

Er gravid 2. Gang og er 7+0 idag. Har det forfærdeligt, men kan forstå på eksperterne at det ikke nødvendigvis er dårlige tegn  

Men kom lige til at tænke på hvornår jeres mave ikke kunne skjules længere?  Har lige haft en meget oppustet periode, men den er efterhånden faldet igen, og min mave ligner sig selv.. 

Jeg måtte i vente bukser fra uge 9 her anden gang. Men med løse bluser var der ingen der opdagede noget til jeg var godt 20 uger. De troede bare jeg spiste for mange flødeboller 

Anmeld Citér

4. januar 2017

hautecouture

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg er også 2. gangs og var sindssygt oppustet indtil omkring uge 8 - så faldt maven "på plads" ... hmm, jeg vil mene at man kunne se det på mig omkring uge 20 

Anmeld Citér

4. januar 2017

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Uge 20 virker generelt meget rimeligt. Så er det også tid til at verden må vide det  

Anmeld Citér

4. januar 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej piger

med min første kunne det ses 14+ men anden gang sagde vægten +10 da jeg blev gravid, og de sad stort set alle på maven, så der var jeg ca. 20+ før det kunne ses at jeg var gravid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.