Nygravid og nyt job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
3 svar
2 synes godt om
3. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej sagen er at jeg er i prøvetid på mit nye arbejde og bliver fastansat i den her måned.. men... jeg er Nygravid og ønsket er stort da vi har først i snart 3 år og har været i behandling, dette er dog sket naturligt. Hvordan vil i gøre? Får jo selvfølgelig lidt dårlig samvittighed, i og med jeg ikke er langt henne er alt jo selvfølgelig lidt usikkert pt om graviditeten går som den skal

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vent med at sige noget til efter nf, så i er sikker på alt er ok!! Vh stine

Anmeld Citér

3. januar 2017

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Vent med at sige noget til efter nf, så i er sikker på alt er ok!! Vh stine

Ja for bare virkelig dårlig samvittighed for nf ligger faktisk lige op til at jeg bliver fast ansat, den dag jeg vælger at sige det kan de jo godt regne ud af jeg vidste det der. Ih det er lidt øv

Anmeld Citér

3. januar 2017

Cassandra

Anonym skriver:

Hej sagen er at jeg er i prøvetid på mit nye arbejde og bliver fastansat i den her måned.. men... jeg er Nygravid og ønsket er stort da vi har først i snart 3 år og har været i behandling, dette er dog sket naturligt. Hvordan vil i gøre? Får jo selvfølgelig lidt dårlig samvittighed, i og med jeg ikke er langt henne er alt jo selvfølgelig lidt usikkert pt om graviditeten går som den skal

Hej

Du har ikke pligt til at sige det - men du skal fortælle det inden 6.måned Når man ansætter en kvinde i den fødedygtige alder - så må man som arbejdsgiver regne med at der kan komme børn

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.