Ægget var gået ved IUI?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2017

BigHope13

JL87 skriver:

Åh det var en god historie - håber tilfældet er det samme med mig Og kæmpe stort tillykke med øko lillebror - må være så dejligt når det sker naturligt efter behandling med den første 

Kan du huske, om man kunne se væske fra ægblæren på scanningen? Hun sagde nemlig til mig, at når man kunne se væsken, så var ægget lige gået - men hvor lang tid før er "lige gået"?

Jeg har haft murren og hiven i underlivet siden IUI og først ømme brystvorter, nu ømme bryster plus sure opstød, så håber virkelig det er gode tegn og ikke blot bivirkninger af ovitrellen 

Der blev ikke nævnt noget om væske eller noget, han kunne blot konstatere at ægget ikke længere var der og derfor var vandret afsted, 

Hvornår skal du teste, det lyder utrolig spændende, krydser alt jeg kan

Jeg testede positivt 3+5 dengang, jeg havde blot mens smerter og var helt sikker på at den ikke var der. Så ren psykologisk skulle jeg lige se den negative test så hovedet kunne komme videre men der var sørme to streger. 

Det har virkelig været befriende ikke at skulle i behandling igen, dog har det taget fusen på os for selvom vi ikke beskyttede os var vi langt fra baby planer, og opdagede først graviditeten da jeg var 8 uger henne så det har været et chok og en tid i tænkeboks da det er et meget ubelejligt tidspunkt i forhold til uddannelse, . Men nu er jeg 17+5 og glæder mig til at møde lillebror til sommer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2017

Wheelybug

BigHope13 skriver:

Der blev ikke nævnt noget om væske eller noget, han kunne blot konstatere at ægget ikke længere var der og derfor var vandret afsted, 

Hvornår skal du teste, det lyder utrolig spændende, krydser alt jeg kan

Jeg testede positivt 3+5 dengang, jeg havde blot mens smerter og var helt sikker på at den ikke var der. Så ren psykologisk skulle jeg lige se den negative test så hovedet kunne komme videre men der var sørme to streger. 

Det har virkelig været befriende ikke at skulle i behandling igen, dog har det taget fusen på os for selvom vi ikke beskyttede os var vi langt fra baby planer, og opdagede først graviditeten da jeg var 8 uger henne så det har været et chok og en tid i tænkeboks da det er et meget ubelejligt tidspunkt i forhold til uddannelse, . Men nu er jeg 17+5 og glæder mig til at møde lillebror til sommer 

Jeg har lige testet nu  regner med at jeg kan stole på den da det er 2 uger siden jeg tog ÆL-sprøjten  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. januar 2017

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
JL87 skriver:

Jeg har lige testet nu  regner med at jeg kan stole på den da det er 2 uger siden jeg tog ÆL-sprøjten  

Den ser fin ud  tillykke 

Anmeld Citér

8. januar 2017

BigHope13

JL87 skriver:

Jaaaaaa den er da flot positiv  kæmpe stort tillykke 

Anmeld Citér

8. januar 2017

Wheelybug

Tak for det begge to -kan slet ikke forstå det, det er så vildt  Havde aldrig troet at jeg var så heldig at have en positiv test efter første IUI!! JEg er så taknemmelig lige nu, selvom jeg slet ikke kan forstå det  

Tester igen i morgen tidlig for at være på den sikre side, men tænker den er for tydelig til at være falsk positiv og den kom indenfor et minut 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.